Additionally, paste this code immediately after the opening tag: e-bike in de bonus bij AH en proefritje - Forum Wereldfietser

e-bike in de bonus bij AH en proefritje

Ook lands grootste kruideniers stort zich op de elektrische fietsen. Deze week heeft AH een e-bike in de bonus. Leden van de Wereldfietser kunnen a.s. donderdag een proefritje maken vanuit de nieuwe supermarkt van AH op het Binnenhof in Den Haag. Wel je ledenpasje meenemen.
Energiecentrales, infra, opslag van stroom, elektrische motor; het is puntje bij paaltje een rampzalige keten.

Zijn er ook solexen? Dan heb ik wel interesse en kom ik zeker langs.
Laatste nieuws: AH gaat ook boodschappen thuis bezorgen op deze e-bikes.
Lidl heeft nu ook twee e-bikes in de verkoop, waarvan 1 met middenmotor (1199 euro).
Is het de bedoeling dat iedere winkel die een e-bike in de aanbieding heeft op dit forum vermeldt wordt?
DaVinci schreef:
di 30 mar, 2021 10:03
Is het de bedoeling dat iedere winkel die een e-bike in de aanbieding heeft op dit forum vermeldt wordt?
Alleen in dit topic dan ;)
Ik las zojuist in het Brabants Dagblad dat nu ook Jumbo zich in deze strijd gaat mengen. Je kan namelijk met Jumbo Extra's korting krijgen op de aanschaf van een nieuwe generatie Brabantse e-snorfiets: de Radio Active bike! Deze zijn geschikt voor gebruik van toekomstige kernenergie uit Brabant. Uniek is het charge-while-you-ride concept: de fiets wordt via straling draadloos opgeladen terwijl je rijdt! Een eerste pilot hiermee bij kerncentrale Doel wees uit dat "deze technologie effectief, veilig en duurzaam" is, aldus gedeputeerde Eric de Bie van Forum. Je kunt de e-snorfietsen testen op de Markt in Veghel, niet geheel toevallig ook aanstaande donderdag. Wees er snel bij!
bert sitters schreef:
di 30 mar, 2021 09:35
Laatste nieuws: AH gaat ook boodschappen thuis bezorgen op deze e-bikes.
Ook vanaf donderdag zeker :D
Onze wegwerpmaatschappij is duidelijk toe aan versie 2.0.
Hier in de buurt is ook wat commotie. Op het Haarlemmerplein wil de AH twee fietsparkeerplekken maken direct naast de ingang en alleen voor die e-bikes uit de Bonus. Zodat je direct je AH-Bonus-e-bike kan opladen terwijl je boodschappen doet. Buurtbewoners zijn boos omdat je daar helemaal geen fietsen mag parkeren, dus waarom (alweer) een uitzondering voor AH. Zou ook vanaf a.s. donderdag open gaan, maar ik twijfel of het doorgaat na alle ophef.
Fedor schreef:
di 30 mar, 2021 10:11
bert sitters schreef:
di 30 mar, 2021 09:35
Laatste nieuws: AH gaat ook boodschappen thuis bezorgen op deze e-bikes.
Ook vanaf donderdag zeker :D
Vanaf 6 juni 2016:
https://www.logistiek.nl/supply-chain/n ... -101144649
Het lijkt wel een virus, die verspreiding van e-bikes :wink:
blokdoorn schreef:
di 30 mar, 2021 12:29
Het lijkt wel een virus, die verspreiding van e-bikes :wink:
Gelukkig bestaat hier geen vaccin tegen.

Want linksom of rechtsom, er blijven meer mensen uit de auto en meer mensen bewegen.
En daar zie ik beslist geen kwaad in.
Donderdag mensen, kijk even op je kalender. :roll:
Ha, die grootgrutter toch. Dan zou het zo maar kunnen dat AH ook fietsenmakers in of naast de winkel gaat plaatsen Dat is een vette plus. Ik zie er naar uit Bert. Dank voir het delen. Wanneer ik je tegenkom heb ik een paaseitje voor je! 😉
fietsAr schreef:
di 30 mar, 2021 16:50
Donderdag mensen, kijk even op je kalender. :roll:
Ja duh, alsof niemand in dit draadje dat door heeft...
fietsAr schreef:
di 30 mar, 2021 16:50
Donderdag mensen, kijk even op je kalender. :roll:
Niet zomaar een donderdag, maar witte donderdag.

Nou ben ik tot mijn spijt slecht op de hoogte van bijbelverhalen, toch ontgaat me de parallel tussen het laatste avondmaal en e-bikes niet.
willem.m schreef:
di 30 mar, 2021 17:48
fietsAr schreef:
di 30 mar, 2021 16:50
Donderdag mensen, kijk even op je kalender. :roll:
Ja duh, alsof niemand in dit draadje dat door heeft...
Wat? :wink: