Additionally, paste this code immediately after the opening tag: goedkoop overnachten in Fletcher Hotels via AH - Forum Wereldfietser

goedkoop overnachten in Fletcher Hotels via AH

Een keertje samen fietsen met een overnachting in een comfortabel hotel? AH heeft nu de volgende Bonus ticket deal in samenwerking met Fletcher Hotels. Voor twee personen een midweek overnachten à 15 euro per persoon. in het weekend 20 euro per persoon. Daar kan wel plaatselijke toeristen belasting bij komen. Dit kan in ruim 100 hotels, tot 31 december van dit jaar.
OP = OP, zegt AH. www.ah.nl/fletcher
wat is dit voor merkwaardige reclame. Samen fietsen. In en hotel. Enige tijd geleden reclame voor een omafiets van de V&D.
Nu reclame voor AH.
Peter Molog schreef:
ma 22 feb, 2021 19:02
wat is dit voor merkwaardige reclame. Samen fietsen. In en hotel. Enige tijd geleden reclame voor een omafiets van de V&D.
Nu reclame voor AH.
Dat soort opmerkingen had ik wel verwacht.

Al vijftien jaar geleden kwamen de nieuwe aanbiedingen van fietsartikelen bij de Lidl al wekelijks op ons forum.
Het gaat om informatie over een leuke aanbieding waar fietsers tijdens een tocht gebruik van kunnen maken. Mag de Flixbus, etc ook niet meer genoemd worden?

De vereniging heeft gekozen voor dit onderdeel "Commercieel nieuws" op dit forum.

Overigens heeft V&D het niet gered, ondanks de omafiets.
Goedkope aanbieding, laatste ook een keer gedaan. In mijn geval ging het om een aanbieding via een krant. Dan is het aantal hotels beperkt en het aantal kamers dat per hotel beschikbaar is ook. Je krijgt ook een 'rock-bottom' kamer, als je koffie en thee wilt moet je extra betalen en de kamers zijn dan heel klein. We kregen bij binnenkomst direct de mogelijkheid om te upgraden.
Prijs/kwaliteit is in verhouding, maar je krijgt niet waarschijnlijk niet meer dan een heel klein kamertje met een bed zonder enig extra.
Peter Molog schreef:
ma 22 feb, 2021 19:02
wat is dit voor merkwaardige reclame. Samen fietsen. In en hotel. Enige tijd geleden reclame voor een omafiets van de V&D.
Nu reclame voor AH.
Volgens mij is de rubriek 'Commercieel nieuws' nu juist (mede) bedoeld voor dit soort uitingen:
forumleden die elkaar wijzen op mogelijk interessante aanbiedingen.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom hier tegen te ageren.
Er zijn genoeg mensen die een paar dagen door Nederland fietsen, en wél in hotels willen overnachten.
Fletcher is een keten met een zeer ruime dekking in Nederland (ik heb even gecheckt). En nu tegen een VriendenOpdeFiets-tarief. Wat is daar mis mee? Ideaal om een rondje fietsen te plannen.
Niet iedereen wil kamperen. En veel VOF-adressen zijn nu gesloten, ivm corona ( zo ervoer de organisator van het oude-lullen fietstrondje waar ik me elk jaar bij aanlsuit, in 2020).

En nee, ik slaap nagenoeg nooit in en hotel, één keer in een Fletcher geweest op uitnodiging, drie-kwart van mijn kamperen doe ik wild...

Dus heb jij wellicht niks met zo'n aanbieding (ik in ieder geval niet), maar dan laat je 'm toch gewoon links liggen?
Maar waarom mogelijk andere geïnteresseerden, dit onthouden?
Begrijp eerlijk gezegd niet goed wat nu precies de reden is om dit zo af te kraken? (en de plusjes-bijval, snap ik zo mogelijk nog minder)

ps tenzij @BertSitters onvermelde belangen bij AH of Fletcher heeft, maar dat had je dat toch gewoon genoemd?
Ik heb het gelijk aan mijn vrouw doorgegeven. Wij doen dit soort dingen wel eens. Een tijd terug op een tocht toen de campings geen douches mochten hebben: een nacht camping, toen een nacht hotel en toen weer een nacht camping.
Recenter nog een keer toen we een sofa gingen kopen en een tweedehands veldrijfiets voor mijn dochter gingen ophalen.
Ik ben geen fan van hotels omdat ze me aan werk doen denken maar soms komt het toch wel uit en dan is Fletcher wat mij betreft prima. Alles is netjes en modern functioneel.
Van mij mag het, zulke advertenties doorgeven.
Ik hoor ook graag wanneer de NS goedkope dagkaarten aanbied via Kruidvat of waar dan ook.

Fletcher klinkt wel mooi maar zoals @martin al zegt, het valt soms wel wat tegen.
Ze verkopen via de actie alleen kamers die nog 'open' staan en de keuze is daarom beperkt.

De keren dat we van eerdere acties gebruik maakten waren we overigens best tevreden, maar dan moest er soms wel eerst naar de receptie gestapt worden om te laten weten dat de kamer beneden verwachting was. Alle keren dat we aanmerkingen hadden kregen we prompt en zonder gezeur een betere kamer.
Paar jaar geleden had fletcher een flink conflict (zachtjes uitgedrukt) met ah over een dergelijke actie.

Ah bedong de laagste van de laagste prijzen én een provisie per reservering, terwijl Fletcher alles op mocht lossen waar nodig.

Ja, met koopjesjagers heb je meer dan gemiddeld op te lossen.
Bij Fletcher zijn de fietsen op de kamer zeker niet mogelijk? ;)
Je kan in deze toeristische winter op zoveel plaatsen voor een geringer bedrag overnachten. Daarvoor hoef je de grootgrutter, wiens kernactiviteiten het verkopen van levensmiddelen is, niet te bezoeken.
Net zo als met elke andere boekingssite is de toch al zo geringe marge van de hotelier nu nog dunner. Even bellen met een hotel en voor dat weekendje weg direct aan het hotel betalen zou mijn insteek zijn.
aandegracht schreef:
di 23 feb, 2021 09:12
Je kan in deze toeristische winter op zoveel plaatsen voor een geringer bedrag overnachten. Daarvoor hoef je de grootgrutter, wiens kernactiviteiten het verkopen van levensmiddelen is, niet te bezoeken.
Net zo als met elke andere boekingssite is de toch al zo geringe marge van de hotelier nu nog dunner. Even bellen met een hotel en voor dat weekendje weg direct aan het hotel betalen zou mijn insteek zijn.
Voor minder geld ergens overnachten zal vast lukken, maar dat is iets met appels en peren... Een hotelovernachting voor 30 of 40 euro voor twee personen in Nederland? Dat wordt een hele uitdaging! Verder zul je die prijs bij een Fletcher-hotel buiten AH om zeker niet krijgen, AH is niet achterlijk, en Fletcher evenmin.
Wat je met "nog dunnere marge" bedoelt is me ook niet duidelijk. Het gaat om vele duizenden extra overnachtingen, Fletcher heeft wel vaker zulke acties en vaart er kennelijk wel bij.
peter de rijk schreef:
di 23 feb, 2021 15:56
aandegracht schreef:
di 23 feb, 2021 09:12
Je kan in deze toeristische winter op zoveel plaatsen voor een geringer bedrag overnachten. Daarvoor hoef je de grootgrutter, wiens kernactiviteiten het verkopen van levensmiddelen is, niet te bezoeken.
Net zo als met elke andere boekingssite is de toch al zo geringe marge van de hotelier nu nog dunner. Even bellen met een hotel en voor dat weekendje weg direct aan het hotel betalen zou mijn insteek zijn.
Voor minder geld ergens overnachten zal vast lukken, maar dat is iets met appels en peren... Een hotelovernachting voor 30 of 40 euro voor twee personen in Nederland? Dat wordt een hele uitdaging! Verder zul je die prijs bij een Fletcher-hotel buiten AH om zeker niet krijgen, AH is niet achterlijk, en Fletcher evenmin.
Wat je met "nog dunnere marge" bedoelt is me ook niet duidelijk. Het gaat om vele duizenden extra overnachtingen, Fletcher heeft wel vaker zulke acties en vaart er kennelijk wel bij.
Inderdaad, vorig jaar rond deze tijd kochten wij een soortgelijke bon voor een Fletcher overnachting via onze krant.
Deze verloopt eind volgende maand en door het reisverbod en talrijke andere factoren hoop ik dat die einddatum nog verlengd wordt. Ik zou ze eens moeten contacteren :)
Volgens deze site: https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/tick ... and/53126/
is het 30 euro p.p. en niet met z'n tweeen. Op de site van Fletcher kun je (afhankelijk van het hotel) een overnachting boeken vanaf ongeveer 26 euro (bijvoorbeeld in Reusel). Ik heb geen voorwaarden gecheckt en vergeleken... :)
Veel reviews zijn niet bepaald positief: https://nl.trustpilot.com/review/fletcher.nl
willem.m schreef:
di 23 feb, 2021 17:55
Veel reviews zijn niet bepaald positief: https://nl.trustpilot.com/review/fletcher.nl
Trustpilot fungeert in NL in de praktijk als een klaag-site. De waarderingen van de reviews zijn navenant: nagenoeg allemaal negatief.
(ik heb Truspilot werkelijk nog nooit geraadpeegd. Wel had ik een keer een klacht over een specifiek nieuwsmedium, kwam als automatisch uit bij Truspilot, om mijn frustraties daar vervolgens achter te laten....)

Ik neem Koga: 4 reviews, allemaal 'extreem slecht'
Ik neem de Volkskrant: 22 reviews, waarvan 68% 'extreem slecht'
Ik neem de NRC: 8 reviews, allemaal 'extreem slecht'
Ik neem Volkswagen: 7 reviews, allemaal 'extreem slecht'
Ik neem Toyota neem (over het algeemen één van de meest gewaardeerde automarken): 3 reviews, waarvan 2 'extreem slecht'
Ik neem KLM: van 2.737 reviews, waarvan 46% 'extreem slecht'
Ik neem AH: 677 reviews, waarvan 66% 'extreem slecht'
Maar eerlijk is eerlijk: VanderValk vormt een uitzondering
En ik neem de Wereldfietser: 12 reviews,....nee :)
Aha, dat wist ik niet. Een soort klaagmuur dus voor notoire azijnpissers. Toch weer wat geleerd!
martin schreef:
di 23 feb, 2021 17:27
Volgens deze site: https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/tick ... and/53126/
is het 30 euro p.p. en niet met z'n tweeen. Op de site van Fletcher kun je (afhankelijk van het hotel) een overnachting boeken vanaf ongeveer 26 euro (bijvoorbeeld in Reusel). Ik heb geen voorwaarden gecheckt en vergeleken... :)
Die website zegt:
- prijs per persoon is o.b.v. een verblijf voor 2 personen
- Eén overnachting in een midweek (aankomst zo t/m do) € 30,- voor 2 personen
- Eén overnachting in een weekend (aankomst vrij t/m za) € 40,- voor 2 personen
Vrij vertaald staat er dus dat je met zijn tweeën € 30 of € 40 per nacht betaalt, maar dat je in je eentje niet voor de helft van dat bedrag terecht kunt. Ze adverteren namelijk ook met de slogan "overnachten voor €15 of €20 per persoon per nacht".
Plus administratiekosten, plus extra voor 4 ipv 3 sterren kamer.
En dan komt je al gauw op het punt dat je liever iets meer betaalt voor optimale vrijheid.