Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets en wandelbeurzen verplaatst naar Mei - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fiets en wandelbeurzen verplaatst naar Mei

Fedor schreef:
za 19 dec, 2020 09:39
Rendabel zal het zo niet kunnen worden denk ik... veel minder bezoekers mogelijk maar de zaalhuur moet toch ergens van betaald worden (nog los van de rest).
Het gaat zo slecht in de fietsenbranche hé? :roll:

Een beurs organiseer je toch niet om aan het entreegeld te verdienen?
Jammer dat Bikemotion nu weer een andere datum heeft. Ben benieuwd of ze in de toekomst weer bij elkaar komen, ik vond de combinatie van Bikemotion met F&WB wel leuk.
Jurr schreef:
za 19 dec, 2020 09:52
Jammer dat Bikemotion nu weer een andere datum heeft. Ben benieuwd of ze in de toekomst weer bij elkaar komen, ik vond de combinatie van Bikemotion met F&WB wel leuk.
Helaas gaat dat niet gebeuren. De standhouders van de Bikemotion willen duidelijk in oktober, want dan kunnen ze hun nieuwste snufjes op vooral race- mountainbike-gebied voor het komende jaar presenteren. Deze zijn een paar weken daarvoor op de grote vakbeurs Eurobike in Friedrichshafen met veel tam tam voor het voetlicht gebracht. Het blad Fiets brengt uitvoerig al het grote nieuws uit Friedrichshafen in het septembernummer in beeld. Volgens de fabrikanten en importeurs willen de liefhebbers daarop zo snel mogelijk alle nieuwtjes betasten en er aan ruiken.
Leon schreef:
za 19 dec, 2020 09:47
Een beurs organiseer je toch niet om aan het entreegeld te verdienen?
De gebouwverhuurder wel. Ik neem aan dat niet alles door de standhouders betaald gaat worden.
Fedor schreef:
za 19 dec, 2020 13:46
Leon schreef:
za 19 dec, 2020 09:47
Een beurs organiseer je toch niet om aan het entreegeld te verdienen?
De gebouwverhuurder wel. Ik neem aan dat niet alles door de standhouders betaald gaat worden.
Is aan de organisatoren om dat te berekenen.
bert sitters schreef:
za 19 dec, 2020 11:15

Helaas gaat dat niet gebeuren. De standhouders van de Bikemotion willen duidelijk in oktober, want dan kunnen ze hun nieuwste snufjes op vooral race- mountainbike-gebied voor het komende jaar presenteren.
Wat jammer! Maar wel een logische verklaring ook, dank Bert!
Jaarbeurs krijgt als eerste keurmerk voor coronamaatregelen

De Jaarbeurs in Utrecht heeft maandag als eerste evenementenlocatie het keurmerk COVID-19 preventiemaatregelen van keuringsinstituut Kiwa gekregen. Met het keurmerk kan de Jaarbeurs aantonen dat beurzen, congressen en andere bijeenkomsten volgens de geldende veiligheidsnormen kunnen plaatsvinden.

Keurmerk of niet, de huidige coronamaatregelen staan in geen geval grote evenementen toe. Michael van der Vlies van Kiwa hoopt dan ook dat het keurmerk de Jaarbeurs helpt om ‘wanneer mogelijk’ weer aan de slag te gaan met het organiseren van evenementen.

Coronacoördinator van de Jaarbeurs Rob Kraan zegt trots te zijn op de toewijzing van het keurmerk. ‘Daarmee laten we zien dat er een veilige basis ligt waarop evenementen kunnen plaatsvinden. Aan het eind van de dag vertrouwen we natuurlijk wel op het gedrag van onze gasten en bezoekers.’ Volgens Kraan kunnen we er ‘alleen samen’ voor zorgen dat de Jaarbeurs een veilige evenementenlocatie kan zijn.
Leon schreef:
za 19 dec, 2020 09:47
Fedor schreef:
za 19 dec, 2020 09:39
Rendabel zal het zo niet kunnen worden denk ik... veel minder bezoekers mogelijk maar de zaalhuur moet toch ergens van betaald worden (nog los van de rest).
Het gaat zo slecht in de fietsenbranche hé? :roll:

Een beurs organiseer je toch niet om aan het entreegeld te verdienen?
Ik dacht dat de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd werd door een commercieel bedrijf dat gewoon winst moet maken om te kunnen bestaan, zoals elk bedrijf.
Wat dat betreft is deze beurs op dit tijdstip in mei een moedige poging.