Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sultans Trail: Fiets je mee? - Forum Wereldfietser

Sultans Trail: Fiets je mee?

Plannen voor na het thuiszitten? Wij wel! :D Als routemakers van de Sultans Trail fietsen wij over de Sultans Trail in de zomer van 2021. Hiervoor zoeken wij enthousiaste individuele/groepen vakantiefietsers die een week of langer mee willen fietsen op het traject tussen Wenen naar Istanbul.

Hou je van kamperen? Afwisselend landschap en landen te over? Ben je graag met mensen maar wel in alle vrijheid? Dan is deze trip geknipt voor jou. We beginnen in Wenen op 11 juli, en gaan naar Azië, het doel is Istanbul. Hier zullen we arriveren op 17 augustus. De Sultans Trail is een themaroute en zal voeren langs historiche overblijfselen van de Ottomaanse tijd, dit onder het genot van afwisselend natuurschoon en moeder Donau, de Maritsa, en niet te vergeten de Arda.

Volg ons op Instagram (@sultanstrail) of Facebook (Sultans Trail) om een indruk te krijgen van de reis. We zullen elke donderdag een fietsdag van de trip uitlichten en toelichten met een kort verhaal. Wil je meer weten over de route en/of de planning, of fiets je mee? Klik op deze link! Voor meer informatie over de fietstrail en de Sultans Trail in het algemeen, kijk op de website.
Pastel Vintage Bike Facebook Cover.png
Misschien even verplaatsen naar Commercieel nieuws?
arnob schreef:Misschien even verplaatsen naar Commercieel nieuws?
Dag arnob! Wij zijn geen commerciële organisatie. Sultans Trail is een stichting die met een klein aantal fietsliefhebber/vrijwilligers deze trail in leven houdt en blijft ontwikkelen. Dit gebeurt allemaal op vrijwillige basis. De vergoeding is enkel om kosten van de tocht zelf en de voorbereidingen hiervan te dekken

Wat wij willen doen in de zomer, is een fietstocht over de Sultans Trail maken met een gezelschap. Iedereen is welkom en niemand zit ergens aan vast. Wij bieden geen georganiseerde reis aan, want we zijn geen reisburo. Wij zijn enkel de makers van deze niet-commerciële route en fietsen graag eens in de zoveel tijd met een groep liefhebbers over de trail!
Maar ik vind de dagprijzen redelijk commercieel! Als ik het hele stuk met jullie zou willen fietsen kost me dat € 1.000.
Bert van Sprang schreef: Maar ik vind de dagprijzen redelijk commercieel! Als ik het hele stuk met jullie zou willen fietsen kost me dat € 1.000.
Dat klopt. Maar dat is voor ruim vijf weken. Commerciële organisaties vragen voor dergelijke tochten gemiddeld €400 - €1500 voor een week. Uiteraard bieden zij meer begeleiding e.d. (afhankelijk van de organisatie en pesoonlijke keuzes), maar dat maakt hen commercieel en ons niet. Het idee is ook niet gebaseerd op dat iemand de volle 5 weken meefietst. Het mag wel, leuk zelfs! Maar de bijdrage is gewoon onderdeel van de kosten die gedekt moeten worden en als dank daarvoor ontvangt men ook een startpakket. Kortom, het gaat hier om een heel ander idee.

Bron 1
Bron 2
Bron 3