Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 25 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
Bert van Sprang schreef:
wo 27 jan, 2021 18:13
Nooit geen probleem met het vinden van de juiste versnelling
Lees ik hier nu dat je altijd problemen hebt met het vinden van de juiste versnelling? :D .
Bert rijdt met het speciale Rohloff roulette model. Gegarandeerd een willekeurige versnelling bij een draai aan de knop. :D
:lol:
bdr schreef:
wo 27 jan, 2021 23:44
Gegarandeerd een willekeurige versnelling bij een draai aan de knop. :D
Ach al trappend tussen 7 en 8 kan iig tot leuke effecten leiden.
Je ontbrak nog op openstreetmap: https://www.openstreetmap.org/node/8372031740

Op termijn zou je ook met icoon in de kaarten moeten verschijnen


groeten uit Deventer.

bram
brbrbr schreef:
do 28 jan, 2021 15:24
Je ontbrak nog op openstreetmap: https://www.openstreetmap.org/node/8372031740

Op termijn zou je ook met icoon in de kaarten moeten verschijnen
Dan krijgt hij in het het hoogseizoen allemaal fietsers met derailleurproblemen op de stoep, die op hun navigatie-app zagen dat er een fietsenmaker in de buurt is. :D
Gelukkig staat hij op google maps nog als kledingswinkel. In een eerdere post schrijft hij dat de locals wat teleurgesteld waren dat er geen e-bikes kwamen. Zal dan wel een nog grotere domper zijn dat er geen ondergoed meer te krijgen is.
Toch wel de hemdjes van fijngeplozen oost-Zweeds juveniel gemsbokkenwol zeker?
brbrbr schreef:
do 28 jan, 2021 15:24
Je ontbrak nog op openstreetmap: https://www.openstreetmap.org/node/8372031740
Hey, thanks! :)
keesswart schreef:
do 28 jan, 2021 15:31

Dan krijgt hij in het het hoogseizoen allemaal fietsers met derailleurproblemen op de stoep, die op hun navigatie-app zagen dat er een fietsenmaker in de buurt is. :D
Die komen allemaal met een glimmende Santos met Rohloff naar buiten, nadat de fietsenmaker ze even voorgerekend heeft dat dat voordeliger is dan repareren :D
Grandonneur schreef:
do 28 jan, 2021 15:52
Toch wel de hemdjes van fijngeplozen oost-Zweeds juveniel gemsbokkenwol zeker?
Naar René Vos is het maar een klein stukje wandelen.
Vanaf heden start ik de inzameling van gebruikte kampeerartikelen. Maak een ander blij met jouw afdankertjes!

Saint Christopher neemt graag jouw gebruikte kampeerartikelen in om er vervolgens een nieuwe bestemming voor te vinden. Denk bijvoorbeeld aan daklozen, het Leger des Heils, Scoutingverenigingen, minder bedeelde gezinnen die graag zouden kamperen of een fietsreiziger die ergens mee uit de brand geholpen moet worden.

Lees hier welke artikelen gewenst zijn: https://saintchristopher.bike/kamperen/kringloop/
AANGEPAST CORONABELEID

Saint Christopher is vanaf nu open voor één afspraak per dag.

De overheid staat winkels nu toe om artikelen telefonisch, per mail of online te laten bestellen en deze bij de voordeur af te laten halen. Het zogeheten 'click & collect'. Ik zie deze regel als een fopspeen voor de middenstand in een falend coronabeleid van de Nederlandse regering...

Click & collect werkt niet bij fietsen die op de persoon worden samengesteld. Een gedegen en persoonlijk advies is noodzakelijk en je wilt natuurlijk eerst uitgebreid kunnen proefrijden op meerdere fietsen. Daarom heb ik besloten het bezoekersquotum van 1 persoon per dag van thuis over te hevelen naar de winkel.

Als de grote warenhuisketens meer dan 100 personen per dag aan de deur kunnen ontvangen, dan zie ik één persoon of duo uit één huishouden per dag in mijn winkel niet als een probleem. Zo is er ruimte genoeg om afstand te houden en kunnen we in alle rust kijken, praten en testfietsen. Zelfs een fietsmeting kan op voldoende afstand uitgevoerd worden.
Christophorus schreef:
do 11 feb, 2021 12:25
AANGEPAST CORONABELEID

Daarom heb ik besloten het bezoekersquotum van 1 persoon per dag van thuis over te hevelen naar de winkel.
Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft het falende beleid, maar neem je hiermee niet een enorm risico?
Ik riskeer een boete en alsnog een sluiting. Als daar 1 verkoop tegenover staat, is me dat die boete wel waard.

Misschien dat ik ‘m zelfs wel aanvecht, want ik mag mijn levensonderhoud niet verdienen, maar krijg ook geen coronasteun.
Ik begrijp overigens niet waarom ik nog steeds op iedere productpagina de volgende inspirerende tekst vind.
Deze pagina wordt nog ingevuld
Omdat je een website eerst opbouwt volgens een bepaalde menu- en url-structuur en pas daarna de inhoud kunt plaatsen. Daarnaast is het configureren en vullen van een webshop nog veel werk, dus nog even geduld en dan zullen de pagina’s één voor één van info voorzien worden.
Christophorus schreef:
vr 12 feb, 2021 18:15
Omdat je een website eerst opbouwt volgens een bepaalde menu- en url-structuur en pas daarna de inhoud kunt plaatsen. Daarnaast is het configureren en vullen van een webshop nog veel werk, dus nog even geduld en dan zullen de pagina’s één voor één van info voorzien worden.
Onzin. Maar is zelfde als iemand zonder verstand van zaken denkt zelf zijn fiets te kunnen onderhouden ☺️
alstro schreef:
za 13 feb, 2021 18:12
Christophorus schreef:
vr 12 feb, 2021 18:15
Omdat je een website eerst opbouwt volgens een bepaalde menu- en url-structuur en pas daarna de inhoud kunt plaatsen. Daarnaast is het configureren en vullen van een webshop nog veel werk, dus nog even geduld en dan zullen de pagina’s één voor één van info voorzien worden.
Onzin. Maar is zelfde als iemand zonder verstand van zaken denkt zelf zijn fiets te kunnen onderhouden ☺️
Of je laat iemand met minder verstand van zaken het op zijn eigen manier regelen zonder bijdehand te gaan doen. Of je geeft constructieve tips met je ongetwijfeld fabuleuze skills. Of je gaat fietsen en houdt verder je mond.
alstro schreef:
za 13 feb, 2021 18:12
Onzin.
Ok. Wil je helpen het op een betere, snellere manier te doen? Dan kan ik nog even verder met het assortiment digitaliseren, voorraadbeheer, administratie stroomlijnen, enz.