Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 29 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
Christophorus schreef:
zo 04 apr, 2021 10:51
Google komt volgende week langs voor updates, interieurfoto’s en streetview.
Ik wil niet eigenwijs zijn, maar dat is Google niet. Maar gewoon een fotograaf die foto’s en 360 graden opnames maakt in je winkel. Die zet de foto’s ect op jouw Google adres.
Zucht... heb Google gesproken om de nodige aanpassingen uit te laten voeren. Gaan ze doen en ze komen er zelfs voor langs. Plus een fotograaf.
De 360 graden foto's van de winkel zijn nu te bekijken op Google.

https://www.google.com/maps/place/Saint ... gIgARICCAI
Leuke inrichting, daar is in elk geval over nagedacht!

Succes met de zaak.
Ziet er goed uit!
Prachtig ingericht, mooie spullen. Ik hoop dat als ik er een keer kom, ik niet teveel naar het plafond ga kijken. Jammer van een standaard systeem-plafond bij zo mooie spullen!
Polling schreef:
wo 28 apr, 2021 17:01
Jammer van een standaard systeem-plafond bij zo mooie spullen!
Tsja, die lage uitbouw is van de jaren '80. Toen deden ze dat soort dingen...
Andere kleur plafond-tegels?
Ik was er al en hoewel ik bouwkundige ben, is mij het plafond niet negatief opgevallen :D . Volgens mij zegt dat genoeg over wat er verder te zien is. Bij de tandarts (die net zijn hele toko verbouwd had) heb ik die opmerking over het plafond wel ooit gemaakt.
Christophorus schreef:
wo 28 apr, 2021 17:07
Polling schreef:
wo 28 apr, 2021 17:01
Jammer van een standaard systeem-plafond bij zo mooie spullen!
Tsja, die lage uitbouw is van de jaren '80. Toen deden ze dat soort dingen...

Wees maar blij, die dingen doen wonderen voor de akoestiek en dat is een van de belangrijkste dingen in een winkel...
Ik vind dat plafond prima. Het ziet er proper en strak uit, en je wil een goede manier om die verlichting in te bouwen.

De werkplaats ziet er wel iets te maagdelijk uit. Daar wordt nog te weinig gewerkt denk ik.
Neuh, bemerk dat er geen klik is tussen mij en deze vorm van fietsenwinkel. Fair enough.
Blackbelt schreef:
wo 28 apr, 2021 22:29
De werkplaats ziet er wel iets te maagdelijk uit. Daar wordt nog te weinig gewerkt denk ik.
Die was voor de foto's natuurlijk netjes opgeruimd. Maar inderdaad, de werkplaats wordt nog weinig gebruikt, want ik heb tot nu toe alleen nog maar een harde lockdown en een periode van kopen op afspraak meegemaakt. Daarnaast staat de werkplaats uitsluitend ten dienste van fietsen met Rohloff en Pinion en neem ik geen algemene reparaties aan. Daarvoor werk ik samen met de plaatselijke fietsreparatieservice die twee straten verderop gelijktijdig met mijn winkel startte.
Christophorus schreef:Daarnaast staat de werkplaats uitsluitend ten dienste van fietsen met Rohloff en Pinion en neem ik geen algemene reparaties aan. Daarvoor werk ik samen met de plaatselijke fietsreparatieservice die twee straten verderop gelijktijdig met mijn winkel startte.
Bedankt voor de waarschuwing. :shock:
Goed geregeld zo met die samenwerking, lijkt me voor alle klanten beter, ook voor de incidentele pinion-/rohloff-rijder die bij de algemene shop terecht komt. De eerste jaren heb ik ‘onze’ fietsenmaker ook gehoplpen met de rohloff, hij had er nog nooit een gezien en ik heb twee linkerhanden. Hij was maar wat blij met het contact met de winkel waar ik mijn fiets heb gekocht, meer dan 100 km van huis.
Prachtig geworden je winkel, daar kun je trots op zijn.
Mooie spulletjes ook, voor mij risicovol/gaat mij geld kosten bij een bezoekje.
Zondagmiddag een tarp bestellen, mailtje erbij met de vraag of hij wel op voorraad was, bijna gelijk antwoord dat dat zo was en hij maandag op de bus ging en nu dinsdag in huis.
Dus online bestellen is goed geregeld!

We hebben gekeken naar trekkers tenten met een ruime voortent waar je in kon zitten op een laag stoeltje maar werden niet gelukkig van wat er te koop was dus nu maar een grotere tarp.
En ziet er uit dat we hem volgende week nodig gaan hebben op onze mini fietsvakantie in NL :(
Veel plezier ermee!

Nog een tip voor de tarp. Neem wat extra scheerlijnen mee, want standaard zit er niet op iedere hoek een touwtje aan.
Christophorus schreef:
di 11 mei, 2021 19:59
Veel plezier ermee!

Nog een tip voor de tarp. Neem wat extra scheerlijnen mee, want standaard zit er niet op iedere hoek een touwtje aan.
Bedankt voor de tip!
Komt goed, mn meissie zal daar voor zorgen, die is stiekem zo blij als ze met een tarp mag spelen, en ze heeft ook een extra stok besteld, dat is eigenlijk wel jammer want ze kan altijd zulke leuke dingen verzinnen om een mooi afdakje te bouwen :wink:

Afbeelding
Het is vanaf nu ook mogelijk om een Santos vakantiefiets met Rohloff te huren. Inclusief een complete tassenset.

https://saintchristopher.bike/verhuur/v ... ets-huren/