Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 16 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
Christophorus schreef:
do 10 dec, 2020 20:30
Grandonneur schreef:
do 10 dec, 2020 09:16
zou je iemand een fiets met velgremmen adviseren?

Komen er fietsen met velgremmen in je assortiment?
Ik heb de Magura HS33 Firmtech op mijn Santos Travel Lite en die komt ook in de winkelcollectie. Later in het seizoen komen daar nog Idworx Easy Rohlers bij.
Elders lees ik dat Firmtech niet meer wordt gemaakt?
Klopt, maar de enige twee fabrikanten ter wereld die dit systeem nog toepassen, Santos en Idworx, kunnen met hun voorraad nog wel een tijdje vooruit.
Christophorus schreef:
do 10 dec, 2020 20:33
Leuk! Mag ik dan even een rondje op je Flevotrike? Dat blijf ik een leuk ding vinden.
Tuurlijk. Dan kom ik gewoon op de Flevotrike.
Christophorus schreef:
vr 11 dec, 2020 08:47
Klopt, maar de enige twee fabrikanten ter wereld die dit systeem nog toepassen, Santos en Idworx, kunnen met hun voorraad nog wel een tijdje vooruit.
zou ook wel een verrassende wending geven als ze iets anders zouden zeggen hè :wink:
En daar zijn de eerste Santossen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooi!
Schiet al op zeg! Wat moet er nu nog binnen komen aan fietsen?
Een aantal Idworxen, Pilots en een enkele Santos.

Leverbaarheid van de meeste fietsen van deze merken is, in tegenstelling tot de grotere massamerken, gelukkig redelijk goed. Maar de leveringen van veel onderdelen en accessoires is door de vanwege corona stagnerende productieketens wel een redelijk probleem.
Ik was van plan om in de eerste helft van januari open te gaan, maar door de lockdown wordt het wat later.

Is niet zo erg. Ik kan wel wat rust gebruiken voor de opening, dus ik ga lekker kamperen en nieuwe spullen testen.
Wordt een mooie fietscollectie zo :D

Gelukkig ook met wat e-bikes voor de lokale bejaarden :lol: :wink:
Fedor schreef:
wo 16 dec, 2020 07:40
Gelukkig ook met wat e-bikes voor de lokale bejaarden :lol: :wink:
😁 😁
Wat vinden jullie van deze muurkleur? Ben er zelf wel happy mee.

Afbeelding
Flix schreef:
wo 16 dec, 2020 12:24
Fedor schreef:
wo 16 dec, 2020 07:40
Gelukkig ook met wat e-bikes voor de lokale bejaarden :lol: :wink:
😁 😁
Yep. Hier twee mooie Idworx E-bikes met Neodrive. Deze zijn echter te sportief voor bejaarden!

Afbeelding
En kijk deze Saint Christopher Travel Lite eens mooi staan te wezen.

Afbeelding
Christophorus schreef:
zo 20 dec, 2020 12:37
Wat vinden jullie van deze muurkleur? Ben er zelf wel happy mee.
Kleur is mooi en rustig. Steekt mooi af tegen de groene en oranje spullen. Het zwart steekt wel wat minder af (spullen vallen wat weg).

Mooie collectie fietsen!
Afbeelding

En hier twee schitterende Idworxen met een titanium frame. Eén met Pinion, de ander met Rohloff. Op de achtergrond ook nog de alu versie.
Kerst kwam voor mij vroeg dit jaar. :)

Afbeelding
Bij die ene bij de boom ook een extra montagepunt op de vork gemonteerd (zit er niet standaard) om de bidon te monteren?
Dat is een magnetische bidonhouder met klembandjes.
Je kan er ook een gereedschapstasje of een alleshouder aan klikken. Ideaal!

Deze: https://www.fidlock-bike.com/products/?filter=twist-en
ik heb alles een goed doorgenomen en gelezen gefeliciteerd met jou hele mooie winken en wat heb jij een mooie fietsen,ik zou er zo voor 1 gaan maar waarom moet dat altijd zo duur ik met een uitkeringkje kan ik dit niet veroorloven.het is dat ook vast voor mensen een dikke knip....wel heel mooi hoor sukses met jou mooie winkel
gr marcel
marcel123 schreef:
zo 20 dec, 2020 17:12
ik heb alles een goed doorgenomen en gelezen gefeliciteerd met jou hele mooie winken en wat heb jij een mooie fietsen,ik zou er zo voor 1 gaan maar waarom moet dat altijd zo duur ik met een uitkeringkje kan ik dit niet veroorloven.het is dat ook vast voor mensen een dikke knip....wel heel mooi hoor sukses met jou mooie winkel
gr marcel
Er zijn ook mensen die gewoon sparen voor iets wat ze graag willen hebben.

En geen idee waarom je een uitkering hebt. Maar misschien is ook daar wel iets aan te doen.