Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 19 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
bert sitters schreef:
zo 27 dec, 2020 13:05
@Eric.
De Dommerholt is maar een klein bootje. Kan helaas niet onder de bruggen van de Da Costakade door.
Als straks heel Apeldoorn fietsend op bedevaart gaat naar Sint-Christophorus, kan het dringen worden op de steiger.
Maar Bert, als de mast gestreken is, komt het pondje wel een kilo ver. En ach, tussen de koeien in de IJsselse uiterwaarden is het genoegelijk wachten hoor.
64167262-3EFF-4F75-A272-3142D2061591.jpeg
https://www.gorssel.nl/nieuws/283-het-d ... wandelaars
Nu maar hopen dat SintChr. zijn team van rijwieladviseurs tijdig op volle sterkte heeft.
Grandonneur schreef:
ma 28 dec, 2020 10:55
Nu maar hopen dat SintChr. zijn team van rijwieladviseurs tijdig op volle sterkte heeft.
Er moet een extra boot worden ingezet om het gehele team over te varen. :D :D :D :D
Grandonneur schreef:
ma 28 dec, 2020 10:55
Nu maar hopen dat SintChr. zijn team van rijwieladviseurs tijdig op volle sterkte heeft.
Niet nodig. Al die wereldfietsers weten het toch altijd beter. :P
Ik heb het graveren van leren zadels ook weer opgepikt. Lekker meditatief patronen tekenen en snijden tot de lockdown weer opgeheven wordt.

Afbeelding
Ziet er tof uit.

Kan me alleen niet indenken dat het fijn fietst met een gegraveerd zadel of voel je er niets van?
Daar voel je helemaal niets van. Een streepje is slechts maximaal een halve millimeter diep.
Zo'n kompas op het zadel is best makkelijk als je de weg kwijt bent.
Deze is tenminste niet de weg kwijt net als zo'n kompasbel naast de magneet van een stuurtas ;)
Komen de leren stuurtassen van Boompie ook in het assortiment?
Met gravering?
bert sitters schreef:
vr 08 jan, 2021 13:23
Komen de leren stuurtassen van Boompie ook in het assortiment?
Met gravering?
Die ken ik nog niet! Ben wel nieuwsgierig!
Christophorus schreef:
vr 08 jan, 2021 08:47
Daar voel je helemaal niets van. Een streepje is slechts maximaal een halve millimeter diep.
Krijg je als fietser dan niet een afdruk van de Eiffeltoren (als een soort pijl wijzend naar...) op je fietsbroek? 🤭
Ik heb ook mooie zakmessen met gravering op voorraad.

Afbeelding
Christophorus schreef:
do 07 jan, 2021 14:51
Ik heb het graveren van leren zadels ook weer opgepikt. Lekker meditatief patronen tekenen en snijden tot de lockdown weer opgeheven wordt.

Afbeelding
Liever een gravure op mijn zadel, dan een tattoo op mijn lijf.
Christophorus schreef:
do 07 jan, 2021 14:51
Ik heb het graveren van leren zadels ook weer opgepikt. Lekker meditatief patronen tekenen en snijden tot de lockdown weer opgeheven wordt.

Afbeelding
Twee getallen in het jaartal staan verkeerd :P :lol:

(is een oude foto, I know...) ;)
Dit las ik bij de mountainbike buren:

https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... 6&t=149281

Komt er dan toch een Rohloff exemplaar? ;)
Jurr schreef:
zo 10 jan, 2021 16:58
Komt er dan toch weer een Rohloff exemplaar? ;)
Minstens één, misschien twee. Verdere uitlatingen over 11Ants en de plannen van de nieuwe eigenaar laat ik voorlopig verder aan Lars van der Wansem over.
De winkel is klaar en de handelswaar is bijna volledig binnen. 20 Januari gaat Saint Christopher open.

Er komt helaas een verlenging van de lockdown, maar voor bedrijven die tijdens de coronacrisis opgestart zijn bestaat er geen steunpakket, terwijl de vaste lasten vrolijk doortikken. Officieel mag mijn werkplaats open (welke zich midden in de winkel bevindt) en fietsverhuur schijnt ook te mogen, maar daar kan ik de vaste lasten niet van betalen.

Ik zal maximaal twee bezoekers per keer op afspraak binnen laten. Zo is er ruimte genoeg om veilig en in alle rust te communiceren en te kijken naar de mooie Santossen, Idworxen en Pilots die ik heb staan.
Wil je komen? Mail naar michielvandenbrink@me.com of bel 06-48453347 om je wensen en de mogelijkheden te bespreken.

BEHOLD SAINT CHRISTOPHER AND GO YOUR WAY IN SAFETY.
Christophorus schreef:
zo 10 jan, 2021 17:07
Jurr schreef:
zo 10 jan, 2021 16:58
Komt er dan toch weer een Rohloff exemplaar? ;)
Minstens één, misschien twee. Verdere uitlatingen over 11Ants en de plannen van de nieuwe eigenaar laat ik voorlopig verder aan Lars van der Wansem over.
Mooie ontwikkeling iig bij 11Ants :)
Christophorus schreef:
zo 10 jan, 2021 23:32
De winkel is klaar en de handelswaar is bijna volledig binnen. 20 Januari gaat Saint Christopher open.

Er komt helaas een verlenging van de lockdown, maar voor bedrijven die tijdens de coronacrisis opgestart zijn bestaat er geen steunpakket, terwijl de vaste lasten vrolijk doortikken. Officieel mag mijn werkplaats open (welke zich midden in de winkel bevindt) en fietsverhuur schijnt ook te mogen, maar daar kan ik de vaste lasten niet van betalen.

Ik zal maximaal twee bezoekers per keer op afspraak binnen laten. Zo is er ruimte genoeg om veilig en in alle rust te communiceren en te kijken naar de mooie Santossen, Idworxen en Pilots die ik heb staan.
Wil je komen? Mail naar michielvandenbrink@me.com of bel 06-48453347 om je wensen en de mogelijkheden te bespreken.

BEHOLD SAINT CHRISTOPHER AND GO YOUR WAY IN SAFETY.
Succes er mee! Het is je gegund :D