Additionally, paste this code immediately after the opening tag: V&D e-bikes op de markt - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

V&D e-bikes op de markt

bert sitters schreef:
di 02 jun, 2020 19:53
martin schreef:
di 02 jun, 2020 19:08
Ok. Ik vind dat een nieuw merk ongeschikt is voor een fietsvakantie.

Zo, als jij nu eens begint de vragen en reacties inhoudelijk te beantwoorden zonder je te verschuilen achter 'vrije nieuwsgaring" e.d.? Bijvoorbeeld de eerste reactie op je openingspost die later herhaald is. En de reacties van anderen die stellen dat deze fiets in dit forum vermelden niks met wereldfietsen te maken heeft.
Ik heb het gemeld als ontwikkeling. Ik heb geen mening gegeven over deze fiets, want ik ken die fiets niet en ik heb er niet op gezeten. Pas dan kan ik stellen of deze fiets geschikt.is en of deze fiets wel of niets met fietsvakanties te maken heeft.
Lees ik het goed dat je daarmee zeg je dus dat elke 'ontwikkeling' die in de verte heel misschien mogelijk iets te maken heeft met wereldfietsen op dit forum thuishoort? Dat is de vraag die ik in diverse berichten hier terug zie komen die je steeds opnieuw ontwijkt door maar iets te schrijven wat geen antwoord op die vraag is.
TS was vroeger niet erg positief over fietsen van V&D 😜
viewtopic.php?t=1746

Capture.JPG
willem.m schreef:
di 02 jun, 2020 21:23
TS was vroeger niet erg positief over fietsen van V&D 😜
viewtopic.php?t=1746


Capture.JPG
Hilarisch dit :lol:
Meer dan 15 jaar terug... toen vond ik een Batavus stadsfiets een heerlijk ding!
Edwin* schreef:
di 02 jun, 2020 15:01
..
Ik vind dat je het niet serieus kunt nemen als je een V&D fiets of soortgelijke meuk op dit forum plaatst.
Net zo min als een bmx, van welke prijsklasse dan ook.
In Turkije kwam ik toch een jongen uit Australië tegen die op z'n bmx op pad was richting Europa (en hij was er bijna).
bmx.jpg
renel schreef:
wo 03 jun, 2020 08:44
Edwin* schreef:
di 02 jun, 2020 15:01
..
Ik vind dat je het niet serieus kunt nemen als je een V&D fiets of soortgelijke meuk op dit forum plaatst.
Net zo min als een bmx, van welke prijsklasse dan ook.
In Turkije kwam ik toch een jongen uit Australië tegen die op z'n bmx op pad was richting Europa (en hij was er bijna).bmx.jpg
Hilarisch dit :lol:
martin schreef:
di 02 jun, 2020 21:00
Lees ik het goed dat je daarmee zeg je dus dat elke 'ontwikkeling' die in de verte heel misschien mogelijk iets te maken heeft met wereldfietsen op dit forum thuishoort?
Hmmm… wat vinden jullie van Di2 elektronisch schakelen op een trekkingfiets? Zou het een verbetering zijn?
Fedor schreef:
wo 03 jun, 2020 09:16
martin schreef:
di 02 jun, 2020 21:00
Lees ik het goed dat je daarmee zeg je dus dat elke 'ontwikkeling' die in de verte heel misschien mogelijk iets te maken heeft met wereldfietsen op dit forum thuishoort?
Hmmm… wat vinden jullie van Di2 elektronisch schakelen op een trekkingfiets? Zou het een verbetering zijn?
Innovaties zoals Di2 passen m.i. wel op dit forum. Net zoals hydraulische remmen en opladen via naafdynamo's.

Het gaat er om dat de heersende mening op dit forum is dat dozenschuivers geen kwalitatief goede vakantiefietsen verkopen (laat staan onderhouden). Ook TS onderschreef dit blijkens de screenshot. Dat hij nu toch zulke onzin op dit forum gaat dumpen vind ik apart.
Eens met Willem. Jammer dat er nu geen reactie meer komt van TS. We komen nu net bij de kern...