Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bergfreunde aanbiedingen - Forum Wereldfietser

Bergfreunde aanbiedingen

Kwam de uitverkoop van Bergfreunde tegen.
Dé uitverkoop is misschien een wat groot woord, omdat ze bij Bergfreunde altijd uitverkoop lijken te hebben.....

Maar hoe dan ook, zag o.a. RAB jacks en slaapzakken, met serieuze kortingen, denk aan 30-50%.
Vriendelijk zoeksysteem (zelfs voor mij als digibeet!), met o.a. mogelijkheid tot selecteren op 'Hoogste korting'.
https://www.bergfreunde.nl

(ps ik heb geen enkel belang in Bergfreunde)
Hartelijk bedankt voor de tip, hebben 2 RAB slaapzakken met 45% korting besteld afgelopen weekend!!
Eerlijk gezegd waren met name die donzen slaapzakken met 45% korting de reden voor mijn posting.
Leuk om te horen dat iemand er gebruikt van heeft gemaakt.
(die smalle mummy's zijn helaas niets voor mij)

Het hele bestel- en verzendprocedure van Bergfreunde is me overigens ook goed bevallen:
er wordt vanuit Duitsland (ik meen Keulen) geleverd, maar alles gaat snel en is goed te volgen.

Voor spijtoptanten: de door mij aangehaalde RAB-(extra)uitverkoop lijkt beëindigd....
Geen slaapzak, maar wel wat andere leuke dingen met 50% korting kunnen bemachtigen. Bij aanmelding op de nieuwsbrief nog eens €5 korting. Ook bedankt voor de tip!
Fijne webwinkel, bestel er al jaren m'n schoenen, bij gebrek aan grote maten bij de fysieke winkels zoals Bever.
Shadow schreef:
ma 10 jun, 2019 09:37
Fijne webwinkel, bestel er al jaren m'n schoenen, bij gebrek aan grote maten bij de fysieke winkels zoals Bever.
Ik heb een mooie, sportieve jas bij Bergfreunde gekocht. Maar ik word steeds lastig gevallen door reclame-mails....
Martin E. van Doornik schreef:
di 11 jun, 2019 10:14
Shadow schreef:
ma 10 jun, 2019 09:37
Fijne webwinkel, bestel er al jaren m'n schoenen, bij gebrek aan grote maten bij de fysieke winkels zoals Bever.
Ik heb een mooie, sportieve jas bij Bergfreunde gekocht. Maar ik word steeds lastig gevallen door reclame-mails....
Indien het advertenties betreft die over je scherm geplaatst worden, dan betreft dat waarschijnlijk 'GoogleAd' advertenties. Rechtsboven staat dan een soort > en X. Daar kun je aangeven betreffende advertenties niet meer te willen zien. Je krijgt dan wel andere advertenties, want daar leeft Google nu eenmaal van!

Indien het geadresseerde advertenties in je mailbox betreft: gewoon afmelden bij de verzender. Onderaan de mail staat deze mogelijkheid.
mikefiets schreef:
di 11 jun, 2019 10:39
Martin E. van Doornik schreef:
di 11 jun, 2019 10:14
Shadow schreef:
ma 10 jun, 2019 09:37
Fijne webwinkel, bestel er al jaren m'n schoenen, bij gebrek aan grote maten bij de fysieke winkels zoals Bever.
Ik heb een mooie, sportieve jas bij Bergfreunde gekocht. Maar ik word steeds lastig gevallen door reclame-mails....
Indien het advertenties betreft die over je scherm geplaatst worden, dan betreft dat waarschijnlijk 'GoogleAd' advertenties. Rechtsboven staat dan een soort > en X. Daar kun je aangeven betreffende advertenties niet meer te willen zien. Je krijgt dan wel andere advertenties, want daar leeft Google nu eenmaal van!

Indien het geadresseerde advertenties in je mailbox betreft: gewoon afmelden bij de verzender. Onderaan de mail staat deze mogelijkheid.
Heb ik ook al gedaan, het hielp geen zier, evenals bij de Duitse online fietsenwinkel Bobshop. Dan maar wegklikken.
Anders naar de Spambox verplaatsen, dan zie je ze ook niet meer ongevraagd langskomen.