Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uitverkoop bij De Vakantiefietser op de Wereldfietsrbeurs - Forum Wereldfietser

Uitverkoop bij De Vakantiefietser op de Wereldfietsrbeurs

Zondag staat De Vakantiefietser ook op de Wereldfietserbeurs. Leuk om jullie weer te zien!

Ik zal er zelf staan met mijn bizar goede Koga WTS die zich met 55 kilo bagage goed heeft gehouden in de Andes. Uiteraard staan we ook met Van Nicholas en andere 'vakantiefiets'-Koga's, zoals de van de WTS afgeleide E-WTS met Rohloff E-14 en Bosch middenmotor.

Daarnaast verkopen wij een aantal winkeldochters zoals dat heet:
Fietsschoenen voor 2 tientjes, Ortlieb Back Rollers voor 7 joeten, Helinox stoeltjes voor een halve snip en fietshoezen voor 2 knaken.  Oftewel:
  • Shimano en Pearl Izumi schoenen van 170 tot 180 euro voor 20 euro per paar
  • Ortlieb Classic Back Rollers Design van 140 euro voor 70 euro
  • Helinox stoeltjes van 100-120 voor 50 euro
  • idworx fietshoezen voor 5 euro
  • Het GROTE Fietsvakantieboek voor 10 euro
  • En nog veel meer
Mocht je nog iets speciaal nodig hebben, laat het dan even weten. Dan nemen we dat voor je mee.
Uiteraard nemen we ook onze eigen producten zoals o.a. de FiberFix Spoke en de nieuwste uitgave (9e druk!) van De Wereldfietser, handreiking voor het maken van een lange reis.

Afbeelding
Eric Schuijt schreef:
vr 25 jan, 2019 19:52
Ik zal er zelf staan met mijn bizar goede Koga WTS die zich met 55 kilo bagage goed heeft gehouden in de Andes. Uiteraard staan we ook met Van Nicholas en andere 'vakantiefiets'-Koga's, zoals de van de WTS afgeleide E-WTS met Rohloff E-14 en Bosch middenmotor.
De andere merken uit je winkel (die niet van Accell zijn) zijn niet welkom in De Fietser?
Eric Schuijt schreef:
vr 25 jan, 2019 19:52
Zondag staat De Vakantiefietser ook op de Wereldfietserbeurs. Leuk om jullie weer te zien!

Ik zal er zelf staan met mijn bizar goede Koga WTS die zich met 55 kilo bagage goed heeft gehouden in de Andes. Uiteraard staan we ook met Van Nicholas en andere 'vakantiefiets'-Koga's, zoals de van de WTS afgeleide E-WTS met Rohloff E-14 en Bosch middenmotor.

Daarnaast verkopen wij een aantal winkeldochters zoals dat heet:
Fietsschoenen voor 2 tientjes, Ortlieb Back Rollers voor 7 joeten, Helinox stoeltjes voor een halve snip en fietshoezen voor 2 knaken.  Oftewel:
  • Shimano en Pearl Izumi schoenen van 170 tot 180 euro voor 20 euro per paar
  • Ortlieb Classic Back Rollers Design van 140 euro voor 70 euro
  • Helinox stoeltjes van 100-120 voor 50 euro
  • idworx fietshoezen voor 5 euro
  • Het GROTE Fietsvakantieboek voor 10 euro
  • En nog veel meer
Mocht je nog iets speciaal nodig hebben, laat het dan even weten. Dan nemen we dat voor je mee.
Uiteraard nemen we ook onze eigen producten zoals o.a. de FiberFix Spoke en de nieuwste uitgave (9e druk!) van De Wereldfietser, handreiking voor het maken van een lange reis.
Ik mis een aantal andere uitverkoopartikelen uit je winkel in bovenstaand lijstje. Of zijn die niet welkom op de Wereldfietserbeurs?

Zie: https://www.vakantiefietser.nl/uitverkoop/

Daar staan toch wat fietsen bij die niet zullen misstaan op de Wereldfietserbeurs en wat kleur :P brengen aan het evenement!
(ik lees namelijk een exemplaar in Royal green met zwarte letters, eentje in grasgroen met blauwe letters en verder Express Silver en Atlantico metallic....)
Kees en Edwin,

Waarom zitten jullie dit topic te bevuilen. Accel staat het inderdaad niet toe dat er andere als Accel-fietsen getoond worden. Eric had ook kunnen zeggen: "Ik blijf thuis", maar dat doet hij niet. Doe er je voordeel mee.
Eric Schuijt schreef:
vr 25 jan, 2019 19:52

Mocht je nog iets speciaal nodig hebben, laat het dan even weten. Dan nemen we dat voor je mee.
Nodig niet, maar vond die sturen van een aantal jaren geleden best leuk. Had toen dacht voor 5 euro een fijn riser stuur met backsweep die alleen op een nieuwe fiets gemonteerd was geweest. Als ik had geweten hoe fijn die was had ik er voor m'n andere fietsen ook eentje gekocht ;-)

Zo vast wel meer dingen die van nieuwe fietsen af komen als stuurpennen, zadelpennen, pedalen en kettingen en tandwielen bij ombouw naar riemaandrijving denk ik? :-)
Eric Schuijt schreef:
vr 25 jan, 2019 19:52
Ik zal er zelf staan met mijn bizar goede Koga WTS die zich met 55 kilo bagage goed heeft gehouden in de Andes.
55 kilo? Dat zijn ruim twee zakken cement uit de bouwmarkt. Dan moeten zowel fiets als jijzelf supersterk zijn! En extra kosten betaald voor overbagage op de vliegvelden?
Edwin* schreef:
za 26 jan, 2019 16:43
Ik mis een aantal andere uitverkoopartikelen uit je winkel in bovenstaand lijstje. Of zijn die niet welkom op de Wereldfietserbeurs?

Zie: https://www.vakantiefietser.nl/uitverkoop/

Daar staan toch wat fietsen bij die niet zullen misstaan op de Wereldfietserbeurs en wat kleur :P brengen aan het evenement!
(ik lees namelijk een exemplaar in Royal green met zwarte letters, eentje in grasgroen met blauwe letters en verder Express Silver en Atlantico metallic....)

[/quote]

Onze Wereldfietsbeurs van vereniging De Wereldfietser is primair nooit opgezet als een fietsenshow, maar als een activiteit van een vereniging met als doel om informatie uit te wisselen tussen fietsreizigers. Als je het uitgebreide en veelzijdige programma ziet, dan zul ook jij ook moeten bekennen dat de vereniging daar prima in is geslaagd. Dit alles dankzij dankzij het noeste werk van een team van vrijwilligers. We hebben een scala informanten die de bezoekers alles kunnen vertellen over fietsen in hun favoriete landen en streek. We hebben een serie prachtige lezingen. We hebben praktische workshops die fietsers op weg helpen. Er zijn daar 85 vrijwilligers bij betrokken. Dit proramma: daar draait de Wereldfietsbeurs om! Dit is de hoofdmoot!

Overigens zijn veel bezoekers totaal niet geinteresseerd in " Royal green met zwarte letters, eentje in grasgroen met blauwe letters en verder Express Silver en Atlantico metallic". Zij komen voor informatie over fietsreizen en hoe ze dat moeten voorbereiden. Daar staat de vereniging De Wereldfietser voor.

Wil je het anders, breng dan een voorstel in bij de Algemene Ledenvergadering. Dit is het hoogste gezaghebbende orgaan van vereniging De Wereldfietster, waar belangrijke besluiten worden genomen. Overigens kent ook dit forum het onderdeel bestuur en beleid, waar je dit soort zaken aan de orde kunt stellen. Verder is er nog een ideenbus.
bert sitters schreef:
za 26 jan, 2019 19:49

Onze Wereldfietsbeurs van vereniging De Wereldfietser is primair nooit opgezet als een fietsenshow, maar als een activiteit van een vereniging met als doel om informatie uit te wisselen tussen fietsreizigers.
Bert, als dat zo is, moet het geen accel feestje worden en zouden alle commerciële bedrijven geweerd moeten worden.

Maar dit is allemaal heel erg off-topic, moderator kan deze discussie beter splitsen lijkt me.
Van die 55 kilo was iets van 25 liter drinkwater, dus blijft er nog 30 kilo over. Dat zijn mijn drone plus veel toebehoren, een redelijk professionele videocamera (ook al zien de beelden van mijn Samsung er veel gelikter uit), een Fujitsi notebook, 2 donzen slaapzakken die tot -20 gaan en dan de gewone spulletjes. Op de beurs kun je zien hoe ik 25 liter water meeneem.

Ik zal wat sturen meenemen voor 5 euro. Beurservaring heeft mij alleen geleerd dat als je op een beurs iets verkoopt met een maat (banden, stuurpennen, voortbouwen, sturen) dat dat weinig interesse heeft, omdat men niet weet of het past.

Andere fietsmerken neem ik niet mee. Die wens respecteer ik en inderdaad is de ledenvergadering de plek daarvoor als je het er niet mee eens bent. Nu hebben wij een winkel zonder eigen merk en ook geen verplicht aantal vierkante meters van een enkel merk en bij ons heeft nog nooit een fietsmerk gezegd dat een ander merk eruit moet. Dus wij maken zelf onze keuzes en dat maakt het erg leuk om onafhankelijk fietsmerken te vergelijken.
Helaas kan dat niet op deze beurs, maar wel op de Fiets- en Wandelbeurs in Utrecht.
Storm schreef:
za 26 jan, 2019 19:58
bert sitters schreef:
za 26 jan, 2019 19:49

Onze Wereldfietsbeurs van vereniging De Wereldfietser is primair nooit opgezet als een fietsenshow, maar als een activiteit van een vereniging met als doel om informatie uit te wisselen tussen fietsreizigers.
Bert, als dat zo is, moet het geen accel feestje worden en zouden alle commerciële bedrijven geweerd moeten worden.

Maar dit is allemaal heel erg off-topic, moderator kan deze discussie beter splitsen lijkt me.
Wie is "storm"? Stuur mij een persoonlijk bericht.
Edit: ik heb een tweetal reageerders een pb gestuurd, om de discussie hier maar verder niet te voeren.
(Maar ik ben niet Storm :D )

Succes met de uitverkoop!
Ach, die Santos fietsen worden ook zonder additionele commercie wel verkocht hoor want ze vallen in een andere categorie en prijsklasse. Dus niet getreurd, mensen die een dergelijke fiets kopen denken voldoende na over hun aankoop. Zo ben ikzelf als simpele Europa fietser nog steeds enorm blij met mijn IdWorx die ik na goed advies van Eric heb mogen aanschaffen. Ik weet niet of ik er morgen bij kan zijn maar had wel graag zo'n stoeltje gescoord...
Hoi Eric neem je ook een proefmodel mee van je GPS naar USB omvormer of geef je die primeur aan de FietsVakantieBeurs? Wat een geweldige ontwikkeling zeg. Ongeloofelijk bipolaire pasieve omvormende wereldfietserveroverde ontwikkeling :wink:
https://www.vakantiefietser.nl/201901/n ... -omvormer/
https://youtu.be/2SP31neXBgc
Bipolaire subversieve redundantie werkt vanwege het Coriolis-effect toch alleen op het zuidelijk halfrond? Of zijn er nieuwe ontwikkelingen in de orthoparadigmatische wetenschap die tot nu toe onder de radar zijn gebleven?
Oh wacht, ik ben in de war, het is passieve redundantie.
Laat maar.
Eric Schuijt schreef:
za 26 jan, 2019 20:03


Ik zal wat sturen meenemen voor 5 euro. Beurservaring heeft mij alleen geleerd dat als je op een beurs iets verkoopt met een maat (banden, stuurpennen, voortbouwen, sturen) dat dat weinig interesse heeft, omdat men niet weet of het past.
Bedankt! =)
55 kilo totaal bagage. Ik moet er niet aan denken zeg.
Storm schreef:
za 26 jan, 2019 19:58
bert sitters schreef:
za 26 jan, 2019 19:49

Onze Wereldfietsbeurs van vereniging De Wereldfietser is primair nooit opgezet als een fietsenshow, maar als een activiteit van een vereniging met als doel om informatie uit te wisselen tussen fietsreizigers.
Bert, als dat zo is, moet het geen accel feestje worden en zouden alle commerciële bedrijven geweerd moeten worden.

Maar dit is allemaal heel erg off-topic, moderator kan deze discussie beter splitsen lijkt me.
Gelukkig dachten de 1027 bezoekers hier totaal anders over.
Hoewel goed bezocht, toch een Accel feestje.

Zeker zolang iemand die daar aan een fiets staat te sleutelen de merknaam moet afplakken, omdat het merk niet tot de Accel groep behoort...

B20A7178-1F08-4B73-93C6-5AFB444AF12D.png
Ik mag aannemen dat de kas van de vereniging flink gespekt wordt door de Accel groep als beloning voor het zorgen van zo’n groot aantal bezoekers aan hun showroom.
bert sitters schreef:
zo 27 jan, 2019 21:39
Gelukkig dachten de 1027 bezoekers hier totaal anders over.
Is er een bevraging gedaan van al die bezoekers?