Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Primus OmniFuel voor 100 euro - Forum Wereldfietser

Primus OmniFuel voor 100 euro

Bij Bergfreunde nu in de aanbieding, PRIMUS - OmniFuel - Multifuelbrander, voor 100,- euro


zie ook:
https://www.bergfreunde.nl/primus-omnif ... gKmDfD_BwE

* ik heb geen enkel belang bij, of connectie met, Bergfreunde
Is Bergfreunde een beetje betrouwbaar? Ik twijfel soms met zulke stuntprijzen...
Ik heb prima ervaring met bergfreunde.
Ik heb ook prima ervaring maar bestel er alleen zaken die ik niet zal retourneren (zoals een brander en dus geen kleding). Retourneren is op eigen kosten of via bergfreunde en dan gaat er een bedrag van het te retourneren bedrag af.

Ik heb geen ervaring met de Primus maar wel met de Optimus Nova. Brand ook alles, heeft een ingebouwde naald en de jet hoeft niet te worden gewisseld. Maar dat terzijde.
Had vroeger de Multifuel. Deed het prima met gas (en heel stabiel voor pannen), maar heb hem nooit gebruikt met andere brandstoffen. Zat wel "ontstopgereedschap" bij toentertijd.
Vandaag heb ik ook de Omnifuel besteld bij Bergfreunde. Mijn vorige twee bestellingen zijn ook goed aangekomen, maar het duurde wel wat langer omdat het uit Duitsland moet komen. Bij een van de eerdere bestellingen was er een verkeerd product geleverd, maar na contact met de klantenservice kreeg ik mijn geld terug en mocht ik het product houden omdat terugsturen duurder zou zijn :D

Nog een tip: als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je €5 korting
En ik dacht dat ik in januari een mooie 30 euro korting had :shock:
headlight schreef:
wo 09 mei, 2018 21:00
En ik dacht dat ik in januari een mooie 30 euro korting had :shock:
Prijs was alweer gestegen naar 130 euro (en is uitverkocht), dat maakt het verschil weer wat kleiner ;)
Fedor schreef:
do 10 mei, 2018 11:27
Prijs was alweer gestegen naar 130 euro (en is uitverkocht), dat maakt het verschil weer wat kleiner ;)
Ook wel twijfelachtige aanbieding, inderdaad is de kortingsprijs nu 130 met een originele prijs van 188,95. Maar de initiele aanbieding was 100 euro met een originele prijs van 199.

Ik vond het eigenlijk al bijzonder dat ze de brander zo goedkoop aanboden, ik meende dat Primus van de Omnifuel af wil om meer in te zetten op de Omnilite, maar het lijkt mij niet dat winkeliers dan met zulke stuntprijzen de voorraden opmaken. Maar ik heb bij andere winkels geen aanbiedingen gezien , iets wat ik dan wel verwacht had.

Als ze op prijs willen concureren met bijvoorbeeld MSR dan lijkt mij dat ook nog niet direct van toepassing op bestaande voorraad in winkels.