Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vango Tempest 200 voor 97,48 euro bij Bever - Forum Wereldfietser

Vango Tempest 200 voor 97,48 euro bij Bever

Zoveel mensen ,zoveel wensen, maar deze tent bevalt mij prima.
En nu wel heel gunstig geprijsd bij Bever (nee ik heb geen aandelen oid)
https://www.bever.nl/vango-tent-tempest ... olour=2998

Plaatje geeft de tent met een recht voorportaal aan, als het om het oude model gaat loopt het voorportaal in een punt, en heb je een stuk minder ruimte.
Hartelijk dank voor je tip! Mooie prijs, zeker voor deze kwaliteit.

Ik heb er één besteld voor onze beide zoons, of als mijn vrouw en ik er een keer met z'n tweetjes er op uit trekken.

We hebben sinds vorig jaar de Vango Omega 350, met 5150 gram wellicht niet de lichtste tent, maar deze is erg goed bevallen tijdens onze regenachtige fietsvakantie, vanwege de ruimte, het opzetgemak en de prima prijs/kwaliteit verhouding.
En vanwege deze positieve ervaring met een Vango tent was de keuze voor de aanbieding snel gemaakt.
Ik ben ook een fan van Vango. Prijs-kwalitatief goede tenten, zeker omdat je ze best vaak goedkoop kan vinden.
Dat was van korte duur, zo te zien is de aanbieding er weer af
aandegracht schreef:Dat was van korte duur, zo te zien is de aanbieding er weer af
Inderdaad... ben ik blij dat ik 'm meteen besteld heb! Maar ja, hij is nog niet binnen, morgen komt-ie als het goed is binnen. Eerst zien en dan geloven... :wink: