Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goedkoop pannensetje Action €10 - Forum Wereldfietser

Goedkoop pannensetje Action €10

De Action doet nu in goedkope hard geanodiseerde pannensetjes. Ik ken ze niet en heb ook geen relatie met de Action dus alleen fyi.
http://www.action.nl/froyak-camping-pan ... 0PANNENSET
Mooi dat ze het zesdelig noemen omdat er een etui bij zit :lol: .

Maar volgens mij heb je er een prima setje aan, zeker voor dat geld.

Ter overweging: ik check altijd (nou ja, de keren dat ik een pan koop zijn ook weer niet zo talrijk) of de onderkant van de pan glad of ruw is. Ik heb namelijk liever ruw: dan schuift hij niet zo makkelijk van de brander als die wat scheef staat...
Lijkt heel erg op een chinees setje dat ik 3 jaar geleden gekocht heb, dit zijn volgens mij exact dezelfde:

http://www.dx.com/nl/p/sunfield-portabl ... 3zQuOaLQUE

Deze pannetjes zijn super licht en voldoen uitstekend, zelfs nog na 3 jaar regelmatig gebruik!
Travelmaster schreef:Ter overweging: ik check altijd (nou ja, de keren dat ik een pan koop zijn ook weer niet zo talrijk) of de onderkant van de pan glad of ruw is. Ik heb namelijk liever ruw: dan schuift hij niet zo makkelijk van de brander als die wat scheef staat...
Beslist een goed advies, hoewel de brander hier ook een rol in speelt. Ik heb een pannenset van Tefal die heel makkelijk van de Bleuet 206 van Gampinggaz afglibbert (dat heeft me al eens een maaltijd gekost...), maar die op mijn Primus allesbrander veel beter blijft staan.

Peter
Oh dat geloof ik meteen, dat de brander mede een oorzaak kan zijn. Mijn ervaringen baseer ik op het gebruik van zowel een grote Coleman-koffer benzinebrander (jeweetwel, zo'n groene met een rooster) als een MSR Dragonfly.

Pannetjes glijden makkelijker van het (éénrichtings)rooster van de Coleman af, dan van de MSR.

Goeie toevoeging.
Nou, bedankt voor de tip! Ik heb er vandaag een gekocht.
Yvonne
Yvonneke zou je 'm voor mij willen wegen en kunnen vertellen of de onderkant glad of ruw is? Ik heb zelf geen Action in de directe omgeving bij mijn werk.
@dreejt

weet je zeker dat dat de goede link is?

ik zie een zaklampje...... :oops:
one1serpent schreef:@dreejt

weet je zeker dat dat de goede link is?

ik zie een zaklampje...... :oops:
Ik zie dit op de link van Dreejt

Afbeelding
De pannetjes zien er leuk en stevig uit. De deksel passing is niet helemaal precies maar zeker goed genoeg. De handvatten zien er heel erg goed uit. Echter alleen al door het transport zag ik dat er krasjes in de pannetjes zaten, het onderliggende aluminium zag je glimmen. Aangezien bij mijn fietsvakanties alles flink door elkaar gerammeld wordt heb ik ze laten liggen.... Beslist waar voor je geld! Licht en klein, wat wil je nog meer? Nu proberen en doorsparen voor een echt merk. Gebruik houten of kunststof bestek en geen pannenspons. En bij Action koop je ook vilten bescherm 'sterren' voor tussen de pannen, dacht iets van 19 cent per stuk. Die knip je op maat. En let op wat je in de binnenste pan stopt.
dan zal mijn firewall wel erg goed werken.....