Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eric als eerste Fietsburgemeester van Amsterdam - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Eric als eerste Fietsburgemeester van Amsterdam

Dan reply je toch op zijn mail i.p.v. hem via dit forum te gaan benaderen?
Ik kreeg hem ook omdat ik blijkbaar in zijn klantenbestand en/of nieuwsbrief bestand zit. Niet zo sjiek om op deze manier je klanten (ongevraagd) te benaderen.

Er is géén link met deze vereniging ondanks dat hij hier campagne voert.
Berger schreef:Dan reply je toch op zijn mail i.p.v. hem via dit forum te gaan benaderen?
op zich ben ik het helemaal met je eens, ik ben een voorstander van PB'en indien mogelijk en wenselijk.

Ik beschouw dit soort ongevraagde benaderingen echter als pure spam. En bij spammers ga ik niet reply-en, hoogstens blokkeer ik ze.
In dit geval kun je op je vingers natellen dat er veel meer mensen 'slachtoffer' van deze mailing worden, mensen die ongetwijfeld ook op dit forum zitten. En aangezien deze kandidaat er zelf voor gekozen heeft dit Forum te gebruiken voor een verkiezingscampagne, zet ik mijn vraagtekens bij deze wijze van actie voeren dan ook op dit forum.

(indien je doelt op het verzoek mijn adres uit het mailbestand van de Vakantiefietser te verwijderen, dat zal ik inderdaad ook nog per PB doen)
Excuses voor degene die mijn oproep heeft ontvangen vanuit de winkel.
Ik heb alleen maar mensen gemaild die ooit contact met de winkel hebben gehad.
Dus heb je ooit een vraag gesteld of zo iets dergelijks, dan heb ik je in mijn maling meegenomen.
Heb je nooit contact gehad met de winkel dan heb je ook geen mail ontvangen. Ook hiervoor excuses dat ik jou hierin niet betrokken heb.

Het is een eenmalige actie, maar je kan je gewoon afmelden hoor met de link die onderaan het bericht staat. En wil je hem toch ontvangen, stuur dan even een mail naar de winkel.
Ach, negatieve aandacht is ook aandacht ;). En waar sommige mensen een punt van kunnen maken :lol:. Succes met je laatste momenten van de campagne Eric!