Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lezingen ter inspiratie n.a.v. 16.500km tocht - Forum Wereldfietser

Lezingen ter inspiratie n.a.v. 16.500km tocht

Naar aanleiding van de fietsreizen die ik solo heb gemaakt, en dan met name mijn laatste (415 dagen, 28 landen, 16.500km), ga ik lezingen geven.
De eerste is donderdag 29 oktober in Tilburg. Wees welkom!

De ervaringen die ik op mijn tochten heb opgedaan en de levensvisie die ik heb ontwikkeld wil ik graag met anderen delen.
Bijkomend plan is dat ik op die manier ook mijn volgende reizen weer kan financieren.

Ik zou het heel leuk vinden als je mijn facebookpagina daar aan gewijd zou willen bekijken, LIKEn en evt delen. Zodat ik zoveel mogelijk mensen kan bereiken die mogelijk interesse hebben.

Iedereen heeft ergens een vuurtje in zich om het uiterste uit zijn leven te halen.
Sommigen hebben echter een zetje in de juiste richting nodig... dat hoop ik met mijn lezingen te geven!!

DIT is de pagina ---> https://www.facebook.com/Hera-van-Willi ... 494065460/
Als je in de omgeving Zwolle komt dan krijg ik graag een seintje.
Of iets voor de beurs????
Anja
Ook leuk in combinatie met een algemene ledenvergadering. Eerst vergaderen en dan een lezing ter inspiratie voor een volgende reis.
Hera, ik had het op FB ook al gezegd, maar heel leuk idee en heel veel succes!

Ik volg je sowieso en als we weer terug in NL zijn en je bent in de buurt, komen we graag een keer langs!

Gr. El & El
Eric op de Fiets schreef:Ook leuk in combinatie met een algemene ledenvergadering. Eerst vergaderen en dan een lezing ter inspiratie voor een volgende reis.
Inderdaad, even een reminder waar het ook al weer écht om gaat...

Fietsjunks, wanneer komt jullie (geweldige) reis ten einde? :cry:
Berger schreef: Inderdaad, even een reminder waar het ook al weer écht om gaat...

Fietsjunks, wanneer komt jullie (geweldige) reis ten einde? :cry:
Volgens mij zijn ze nu klaar en vertoeven nog een paar weken in Vancouver
voordat ze naar huis komen
Bijna!

We zitten een paar honderd kilometer voor Vancouver, fietsen nu richting Whistler en dan naar Vancouver. Daar blijven we een paar weken bij vrienden en dan ... :(
honderd kilometer voor Vancouver
Mooi daar, dat is genieten zeg, nog niet te koud aan het worden?
fietsjunks schreef:Bijna!

We zitten een paar honderd kilometer voor Vancouver, fietsen nu richting Whistler en dan naar Vancouver. Daar blijven we een paar weken bij vrienden en dan ... :(
Op de nieuwjaarsbijeenkomst van de Wereldfietser een lezing van De Fietsjunks?
Vers terug in het land?
Hee dit was Hera's draadje toch :wink:

Welkom terug Hera van Blanche!
(we hebben elkaar ontmoet in Osh, Kirgizië bija op het end van onze 13 maandse reis)
bert sitters schreef:
fietsjunks schreef:Bijna!

We zitten een paar honderd kilometer voor Vancouver, fietsen nu richting Whistler en dan naar Vancouver. Daar blijven we een paar weken bij vrienden en dan ... :(
Op de nieuwjaarsbijeenkomst van de Wereldfietser een lezing van De Fietsjunks?
Vers terug in het land?
Haha! Nee, van Hera natuurlijk! terug naar het bericht van Hera, please
fietsjunks schreef:
bert sitters schreef:
fietsjunks schreef:Bijna!

We zitten een paar honderd kilometer voor Vancouver, fietsen nu richting Whistler en dan naar Vancouver. Daar blijven we een paar weken bij vrienden en dan ... :(
Op de nieuwjaarsbijeenkomst van de Wereldfietser een lezing van De Fietsjunks?
Vers terug in het land?
Haha! Nee, van Hera natuurlijk! terug naar het bericht van Hera, please
Twee lezingen moet toch ook kunnen en wat fillempies van Blanche.
Leuk Hera!
Waar in Tilburg ga je de lezing geven?

Groet,

Maarten
Maarten & Line schreef:Leuk Hera!
Waar in Tilburg ga je de lezing geven?

Groet,

Maarten

Hier

http://www.bibliotheekmb.nl/dekennismakerij-spz.html

http://www.bibliotheekmb.nl/agenda/de-k ... etsen.html

Zeg het voort!
Wat een schitterend verhaal en prachtige foto's op je site.
Je hebt me weten te boeien en te inspireren.
Veel succes met je lezingen, maar vooral met alle je plannen.
Thanks voor de reacties en het enthousiasme!!!

Zegt het voort zegt het voort :D

Op mijn site en fb zal ik het zeker aankondigen als er nog ergens een openbare lezing is!

https://www.facebook.com/Hera-van-Willi ... 5494065460

en http://www.heravanwillick.nl

Groetjes, Hera
Ik ben naar haar lezing geweest in Tilburg ze kan het zeer enthousiast brengen!
Ik was er ook... Het was indrukwekkend om te zien hoe de volle zaal twee uur lang muisstil aan Hera's lippen heeft gehangen! En ondanks dat Hera volgens mij een beetje overvallen werd door de overweldigende opkomst was haar lezing ijzersterk en inspirerend!
Hera, we hebben met aandacht geluisterd naar je boeiende en vooral persoonlijke verhaal. Je weet de juiste woorden te kiezen, wat je lezing inspirerend maakte!
Zelf (Paul) herkende ik veel omdat ik de route ook gefietst heb. Vrijheid is iets mooi, iets onbetaalbaars en je moet het zelf pakken.

Kortom, het was de moeite waard om vanuit Limburg naar Tilburg te rijden :wink:

Paul en Yvette
(nu ook aan het voorbereiden om een reis door Amerika en Canada te maken)