Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mooie korting op Ortlieb tassen - Forum Wereldfietser

Mooie korting op Ortlieb tassen

Let op, bestel ze alleen niet als je er haast bij hebt... We hebben ze 2 weken geleden besteld, met een levertijd van 3-5 dagen. En gister 2e vertragingsbericht gekregen, en tassen worden pas over 2 weken verwacht... Ik ben benieuwd!
Astrisr schreef:Let op, bestel ze alleen niet als je er haast bij hebt... We hebben ze 2 weken geleden besteld, met een levertijd van 3-5 dagen. En gister 2e vertragingsbericht gekregen, en tassen worden pas over 2 weken verwacht... Ik ben benieuwd!
Dat klinkt alsof het te mooi is om waar te zijn.
En waar ik niet wijs uit word: bij de tassen van 75-78 euro staat niet vermeld "pair". Bij de tassen van zo'n 112 euro staat dat wel. Als het zo is dat je voor 75,- maar één BR Classic krijgt, ben je niet bepaald goedkoop uit.

Maar ik vermoed dat dat gewoon een onduidelijkheidje is en gewoon een paar tassen opgestuurd krijgt.
Je betaald met GLS 9.32 euro en met DHL 55,62 euro verzendkosten naar Nederland

Mario
In de beschrijving staat wel 40 liter en dat is de inhoud van 2 tassen maar ik twijfelde ook en heb met ze gebeld en het gaat om een paar.
Bikefools schreef:In de beschrijving staat wel 40 liter en dat is de inhoud van 2 tassen maar ik twijfelde ook en heb met ze gebeld en het gaat om een paar.
Dank voor de verheldering!
Hebben ze ook Vaude-tassen :wink:
Ze zitten in Spanje, maar worden die tassen ook uit Spanje verstuurd?
Niks bijzonder. Alle Duitse winkels hebben korting op modellen van vorige jaar.
Bijvoorbeeld ik heb ooit geckocht
- SqLab 611 Titanium - race zadel voor 50 Euro van Rose Versand /december January sale
- oude trouwe Deore voornaaf voor 6 Euro van Bike Components.
- meerdere Schwalbe banden modellen van vorige jaar.


Waarom niet een Ortlieb tas van 2014?
Wat is het verschil met de tassen van 2015?
Ortlieb heeft inderdaad een bulk overjarige tassen gedumpt. Met de kwaliteit schijnt niets mis te zijn.
Deze uitverkooptassen lagen ook op de afgelopen Fiets en Wandelbeurs bij de Vakantiefietser.
@Miro;

Ik begreep van de Ortlieb site dat de modellen 2015 een aantal aanpassing hebben ondergaan; vlakkere schroeven in de tas, dus minder kans op beschadiging van bagage, licht gewijzigd ophangsysteem. En andere kleuren, voor wie dat belangrijk vindt.
(ik vind de oude mooier)
bert sitters schreef:Ortlieb heeft inderdaad een bulk overjarige tassen gedumpt. Met de kwaliteit schijnt niets mis te zijn.
Deze uitverkooptassen lagen ook op de afgelopen Fiets en Wandelbeurs bij de Vakantiefietser.
Zit er geen luchtje aan? 8)
Op 26 April een set tassen besteld bij Bike-inn (.co.uk) met een verwachte levertijd 3-5 werkdagen. Inmiddels gister de tassen ontvangen, dus ruim een maand later. Verder niets mis mee. En ik hoop dat dat ook zo blijft, want ik heb niet veel vertrouwen in hun klantenservice. De andere set gelukkig in NL besteld bij Bike4travel, waar ik een stuk meer vertrouwen in heb (welke binnen 2 werkdagen bij mijn ouders afgeleverd zijn).
bert sitters schreef:Hebben ze ook Vaude-tassen :wink:
Ze zitten in Spanje, maar worden die tassen ook uit Spanje verstuurd?
Ja dat worden ze. Via de order-tracker konden we volgen dat ze via spanje naar duitsland naar engeland en vervolgens bij ons in schotland zijn gekomen.
Astrisr schreef:Inmiddels gister de tassen ontvangen, dus ruim een maand later. Verder niets mis mee. En ik hoop dat dat ook zo blijft, want ik heb niet veel vertrouwen in hun klantenservice.
Valt goed mee. Mijn bestelde tassen bleken uitverkocht te zijn, ze stelden zelf een andere (duurdere) set voor. Levering na twee weken.