Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Iemand ervaring met deze GPS Teasi One of Pro - Forum Wereldfietser

Iemand ervaring met deze GPS Teasi One of Pro

Zoals de titel al aangeeft...

Iemand ervaring met deze GPS Teasi One of Pro, zie hier:
http://www.teasi.eu/nl/teasi-one
http://www.teasi.eu/nl/teasi-pro

Ben benieuwd
ik heb met teasi one 2 ervaring lop vaak vast ze zijn vaak aan het update wat niet geverloop ik zou niet zo snel er een nog kopen voor mij was de prijs maar als ik zie hoe vaak ik onder weg mee bezig bent is soms niet leuk meer
Ik heb juist heel positieve ervaringen met de teasi one. Werkt super bij mij en heeft alle functies die ik nodig heb. Ik maak vaak op voorhand ritjes die ik dan narij op de teasi one. Het enige wat ik minder vind is de batterijduur, na 8u is deze op. Heb nu wel een powerbank om deze te verlengen. In het algemeen vind ik het echt een goede aankoop geweest.
heb er ook een maar dan wel de tweede lichting en ik ben ook wel tevreden tot nu toe
hij doet er alleen wel lang over om te he berekenen als je fout fietst of anders fietst dan wat hij aan geeft
maar voor het geld een leuke gps
hier nog even een link met veel ervaringen
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=51579
Zelf heb ik hele goede ervaringen met het gebruik van leestekens.
kaasmuis schreef:ik heb met teasi one 2 ervaring lop vaak vast ze zijn vaak aan het update wat niet geverloop ik zou niet zo snel er een nog kopen voor mij was de prijs maar als ik zie hoe vaak ik onder weg mee bezig bent is soms niet leuk meer
staal is ideaal schreef:Zelf heb ik hele goede ervaringen met het gebruik van leestekens.
Met een beetje meer begrip voor elkaar wordt het leven een stuk leuker.
staal is ideaal schreef:Zelf heb ik hele goede ervaringen met het gebruik van leestekens.
kaasmuis schreef:ik heb met teasi one 2 ervaring lop vaak vast ze zijn vaak aan het update wat niet geverloop ik zou niet zo snel er een nog kopen voor mij was de prijs maar als ik zie hoe vaak ik onder weg mee bezig bent is soms niet leuk meer

niet iedereen is zo volmaakt als jij

wis niet dit ik daar op af gerekend word walgelijk
Iedereen mag deelnemen aan topics, ook mensen die het Nederlands wat minder goed beheersen (om wat voor reden ook). En als je een bericht echt niet begrijpt, dan negeer je het gewoon.
kaasmuis schreef:
staal is ideaal schreef:Zelf heb ik hele goede ervaringen met het gebruik van leestekens.
kaasmuis schreef:ik heb met teasi one 2 ervaring lop vaak vast ze zijn vaak aan het update wat niet geverloop ik zou niet zo snel er een nog kopen voor mij was de prijs maar als ik zie hoe vaak ik onder weg mee bezig bent is soms niet leuk meer

niet iedereen is zo volmaakt als jij

wis niet dit ik daar op af gerekend word walgelijk
Hoi kaasmuis,
Als topic starter ben ik heel blij dat er iemand reageerde. Mij maakt het echt niet uit of er taalfouten in staan. Dus ook uw bijdrage wordt geapprecieerd. :wink:

Trouwens iedereen al bedankt voor de reacties, met uitzondering van staal is ideaal.
graag gedaan
Ik heb ook de Teasi One. Ik gebruik hem met name voor dagtochten met routes die ik zelf ingetekend heb. Daarvoor vind ik het een prima dingetje.

Voor vakanties en weekenden heb ik hem tot dusver altijd als 'noodgeval' gebruikt. Verkeerde weg genomen, ding even aan en weer richting de route die ik bedacht had. Of aan het eind van de dag al meer kilometers gemaakt dan gepland, ik zit erdoorheen, hem dan de route laten berekenen naar het eindpunt. Wel altijd een beetje op blijven letten, want soms maakt die rare keuzes.

Soms wijk ik ook wel eens bewust van de door hem berekende route af, maar soms blijft hij je erg lang terug proberen te sturen naar de originele route die hij berekend had. Even opnieuw laten berekenen of uit en aan zetten.
Ralph Lammertink schreef:Ik heb ook de Teasi One. Ik gebruik hem met name voor dagtochten met routes die ik zelf ingetekend heb. Daarvoor vind ik het een prima dingetje.

Voor vakanties en weekenden heb ik hem tot dusver altijd als 'noodgeval' gebruikt. Verkeerde weg genomen, ding even aan en weer richting de route die ik bedacht had. Of aan het eind van de dag al meer kilometers gemaakt dan gepland, ik zit erdoorheen, hem dan de route laten berekenen naar het eindpunt. Wel altijd een beetje op blijven letten, want soms maakt die rare keuzes.

Soms wijk ik ook wel eens bewust van de door hem berekende route af, maar soms blijft hij je erg lang terug proberen te sturen naar de originele route die hij berekend had. Even opnieuw laten berekenen of uit en aan zetten.
Kan je dat herberekenen van een route dan niet uit zetten?
Ik bedoel dus, gewoon een track inladen en die dan volgen zonder dat hij herberekend wanneer je even van de track af gaat. Dit gaat bij mijn edge 705 namelijk altijd goed en dat wil ik in mijn volgende gps ook kunnen. Dat herberekenen geeft dikwijls aanleiding tot ergernis.
Mijn edge is bijna aan vervanging toe vandaar mijn zoektocht naar een goed alternatief.
Grts ivo
Ivo, vanaf pagina 23 in de handleiding. Verder geen ervaring met dit apparaat.
Ralph Lammertink schreef:Ik heb ook de Teasi One. Ik gebruik hem met name voor dagtochten met routes die ik zelf ingetekend heb. Daarvoor vind ik het een prima dingetje.

Voor vakanties en weekenden heb ik hem tot dusver altijd als 'noodgeval' gebruikt. Verkeerde weg genomen, ding even aan en weer richting de route die ik bedacht had. Of aan het eind van de dag al meer kilometers gemaakt dan gepland, ik zit erdoorheen, hem dan de route laten berekenen naar het eindpunt. Wel altijd een beetje op blijven letten, want soms maakt die rare keuzes.

Soms wijk ik ook wel eens bewust van de door hem berekende route af, maar soms blijft hij je erg lang terug proberen te sturen naar de originele route die hij berekend had. Even opnieuw laten berekenen of uit en aan zetten.



hoe dit is beschreven klopt helemaal dan zie je dat Garmin net iets beter en nauwkeuriger is maar ja het blijf een groot prijs verschil