Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Luxefietsvakantie.nl, de naam zegt alles - Forum Wereldfietser

Luxefietsvakantie.nl, de naam zegt alles

Eindelijk is er een website waar je luxe fietsvakanties in Nederland kunt boeken. Je overnacht in 4 of 5 sterren hotel inclusief ontbijt, lunchbox voor onderweg en diner. Daarnaast krijg je een sessie van een uur ontspanningsmassage en er staat een mobiele fietsenmaker voor je klaar bij pech onderweg.

Luxefietsvakantie.nl is begonnen met 6 aansprekende regio's in Nederland, zoals het Rijk van Nijmegen, Zuid-Limburg, de kust, de Veluwe en het Brabantse land.

Met je eigen auto en fiets naar het hotel en vanaf daar is het een weekend of midweek genieten.

Luxefietsvakantie.nl
Ik zou wel aan de gratis pilot willen meedoen.
Of is het een vroege 1 aprilgrap?
Het concept van lange afstand fietsen is de makers van de site waarschijnlijk vreemd, 1 of andere marketing stagair heeft waarschijnlijk blind alle forums waar het woord fiets in voorkomt, lopen spammen :roll:
Luxefietsvakantie.nl schreef:Eindelijk is er een website waar je luxe fietsvakanties in Nederland kunt boeken. Je overnacht in 4 of 5 sterren hotel inclusief ontbijt, lunchbox voor onderweg en diner. Daarnaast krijg je een sessie van een uur ontspanningsmassage en er staat een mobiele fietsenmaker voor je klaar bij pech onderweg.

Luxefietsvakantie.nl is begonnen met 6 aansprekende regio's in Nederland, zoals het Rijk van Nijmegen, Zuid-Limburg, de kust, de Veluwe en het Brabantse land.

Met je eigen auto en fiets naar het hotel en vanaf daar is het een weekend of midweek genieten.

Luxefietsvakantie.nl
Het lijkt mij inderdaad ook een gevalletje afstuderen of oplichting. Het adres in Den Bosch is een Seets2Meet vestiging. Geen ANVR of SGR vermelding/lidmaatschap. Een stevige waarschuwing aan potentiele klanten lijkt mij op zijn plaats. Het lijkt mij een goed idee als Roeland Pluijm het verder toelicht..
captain_fabulous schreef:Het concept van lange afstand fietsen is de makers van de site waarschijnlijk vreemd, 1 of andere marketing stagair heeft waarschijnlijk blind alle forums waar het woord fiets in voorkomt, lopen spammen :roll:
Voor deze bedragen kunnen de meeste hier een maand op stap :wink:
Ook het begrip fietsvakantie wordt zo toch wel wat misbruikt, maar Luxe is het zeker als je daar om geeft 8)
Eric op de Fiets schreef:Het lijkt mij een goed idee als Roeland Pluijm het verder toelicht..[/b]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een van de hotels bellen.
Als het regent, krijg je je geld terug...
:lol:
En als de luxe tegenvalt, kun je bijbetalen :lol:
Ik had verwacht dat er mensen sceptisch zouden zijn en dat is prima. Als ondernemer is het verdomd lastig om de drempel zo laag mogelijk te maken en als valide site over te komen. Ik zou erg graag lid worden van de ANVR, maar daar moet je een omzet van minstens €250.000,- omzet voor hebben. En dat haal ik nog lang niet als starter.
Om de drempel te verlagen heb ik mijn werkadres opgenomen en dat is inderdaad Seats2Meet in Den Bosch. Daar werk ik, met vele ondernemers, elke dag met veel plezier. Mocht iemand de site echt niet vertrouwen en mij persoonlijk willen spreken dan ben daar vaak te vinden. Ook werk ik geregeld bij S2M in Utrecht.
Zoals op de site Luxefietsvakantie.nl staat zijn wij een hedendaags bedrijf, zonder vast kantoor en andere zaken die tot een paar jaar terug standaard waren (en geld kosten).

Er is helaas niet de mogelijkheid om een gratis pilot te doen. Er kan wel een test arrangement geboekt worden. Dit houdt in dat iemand het hotel en de fietsroutes test. De massage, de fietsenmaker en het geschenk zitten dan niet in het arrangement.
Voor sommige kan het een 1 april grap zijn, voor mij is het serieuze business.

De doelgroep zijn welvarende 50+'ers en zij willen een leuk rondje fietsen. Lange afstanden zullen zij niet willen.
Op deze site was een mogelijkheid om een commerciële boodschap te plaatsen. Daar heb ik gebruik van gemaakt. De beheerder heeft het bericht goedgekeurd. Het is niet mijn bedoeling om te spammen.

Ik weet niet of ik de naam fietsvakantie misbruik. Wellicht een discussie over de definitie waard. Ik bied weekend en midweek arrangementen. Andere aanbieders van reizen noemen dat ook een vakanties.
Ik ben blij te horen dat het wel luxe is.

Alle hotels waar wij mee samenwerken kun je bellen. Vraag dan naar degene die over de arrangementen gaat.

Als het regent krijg je niet je geld terug. Dat krijg je bij Kras, Fital, etc ook niet. Wel zorgen wij ervoor dat je niet al te nat wordt.

Wij werken alleen met 4 en 5 sterren hotels. Zij zijn gewend luxe te bieden. Hiervoor hoef je nooit bij te betalen. De prijs zoals op de site genoemd is de totaalprijs, dus voor 2 personen inclusief alles wat er in de tekst staat.

Als je het nummer dat op de website staat belt overdag dan krijg je mij aan de lijn. Ik ga graag in gesprek met iedereen die twijfelt.

Roeland Pluijm
Je kunt er van alles van vinden..... maar deze man boort wel degelijk een markt aan waar liefhebbers voor kunnen zijn.
Ik ben onlangs afgestudeerd als Toegepast Gerontoloog, bij deze studie is aandacht voor alle aspecten van het ouder worden (en in deze wetenschap begint dat al bij 55 jaar! :lol: ) waarbij welzijn een grote rol speelt.
Een aantal medestudenten heeft onderzoek verricht naar vrijetijd besteding van ouderen, zowel vitale, draagkrachtigen, maar ook kwetsbaren.
Voor mensen met een budget die ook graag het regelen uit handen geven kan zo'n vakantie ideaal zijn. En wie weet een opstapje worden naar een vakantie die ze zelf samenstellen.
Misschien niet direct wereldfietseers, maar je kan ook klein beginnen. Voor sommigen is een rondje Brabant al een hele onderneming.

Er is toch ook verschil tussen kamperen en kamperen? Dat gaat ook van bivakzeiltje tot camper en van natuurcamping tot een 5 sterren clamping.
Dus mensen niet gelijk dit initiatief neer sabelen.
Anja

NB ik heb geen aandelen hoor.
Luxefietsvakantie.nl schreef:Ik weet niet of ik de naam fietsvakantie misbruik. Wellicht een discussie over de definitie waard.
De Witte Zwaan in Noordwijk is een mooi hotel, mooi gelegen en zeer geschikt om uitstapjes vanuit te maken. Dat er een markt voor is geloof ik ook wel. Ik denk alleen dat hier op deze site je doelgroep niet zit, die zitten even verderop in de StayOkay of op een van de campings aldaar.
Maar verders veel succes gewenst en de discussie over de naam ... :wink:
Luxefietsvakantie.nl schreef: Op deze site was een mogelijkheid om een commerciële boodschap te plaatsen. Daar heb ik gebruik van gemaakt. De beheerder heeft het bericht goedgekeurd. Het is niet mijn bedoeling om te spammen.

Ik weet niet of ik de naam fietsvakantie misbruik. Wellicht een discussie over de definitie waard.

Roeland Pluijm
Dat spammen valt wel mee, het is de sectie van het forum waar commerciele zaken gedaan worden, daar is niets mis mee. Dus niemand neemt je dat kwalijk denk ik hoor.

Ik (en veel met mij denk ik) vinden het wat grappig overkomen, als in de actieve onderwerpen lijst, tussen vragen over tentjes, hoe je een visum krijgt voor Nepal of andere verre bestemmingen, en reisgenoten om in Australie te fietsen, iemand vakanties aanbied vanaf een vast standplaats, met de nadruk op luxe. Persoonlijk onvlucht ik juist meer het dagelijkse leven als ik op fietsvakantie ben, lekker primitief met een tentje, een gasbrandertje en met de billen op een zeiltje voor de tent (al overweeg ik een stoeltje, dat geef ik toe). Maar alles wat mensen meer laat fietsen, vind ik OK, dus wel veel success met je jonge onderneming! Geen vast kantoor hebben zul je nog wel misschien vaker moeten uitleggen, maar dat hoort bij het opstarten!
Michael W schreef:Ik denk alleen dat hier op deze site je doelgroep niet zit.
Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen. Wie wel eens op een beurs is geweest waar de wereldfietser ook staat of bij een wereldfietserweekend is geweest kan duidelijk zien wat het gemiddelde is aan fietsen en tenten die de belangstellenden resp. deelnemers hebben. Dat niveau is erg hoog.
Dat wil uiteraard niet zeggen dat die mensen allemaal een weekend willen boeken bij luxefietsvakanties.nl, maar een markt is er vast.
Ave Gone schreef:Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen.
Dat denk ik toch niet, zijn doelgroep vind je niet hier, hooguit een verdwaalde passant. :wink:

En dat er een markt voor is wordt door mij zeker niet ontkent.
Wel bieden dergelijke hotels, en de Witte Zwaan is geen uitzondering, ook dergelijke arrangementen al aan, inclusief fietsverhuur.

Daarnaast merken wij ook al jaren dat er wel degelijk een verschuiving is van kamperen naar wat luxer overnachten. Reden waarom wij ook wat luxere onderkomens in onze overnachtingslijsten in de fietsgidsen opnemen, maar massage zit daar zeker nog niet bij. 8)
Michael W schreef:Dat denk ik toch niet, zijn doelgroep vind je niet hier, hooguit een verdwaalde passant. :wink:
1 passant is genoeg, alle gratis (de advertentie op dit forum is gratis) inkomsten zijn meegenomen.