Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Google earth pro nu gratis - Forum Wereldfietser

Google earth pro nu gratis

Iemand interesse in Google Earth Pro,
Vanaf nu gratis te verkrijgen, zie hier

http://www.macfreak.nl/nieuws/26561/goo ... nu-gratis/

En hier de link om gratis licentiekey aan te vragen:
https://geoauth.google.com/gev0/free_trial.html


Grts
Super tip! Bedankt.

Groeten Robert
speedycyclist schreef:Iemand interesse in Google Earth Pro,
Vanaf nu gratis te verkrijgen ...
Ik heb hem geïnstalleerd, nu nog kijken wat ik er mee kan :wink:
Michael W schreef:
speedycyclist schreef:Iemand interesse in Google Earth Pro,
Vanaf nu gratis te verkrijgen ...
Ik heb hem geïnstalleerd, nu nog kijken wat ik er mee kan :wink:
Breng je hier eens verslag uit?
Er zijn ongetwijfeld ook andere verschillen maar het meest in het oog springend is de hogere resolutie.Ik kan de planken op mijn terras min of meer onderscheiden.

Frank
Ik ben geïnteresseerd in de mogelijkheid van het simuleren en opnemen van je afgelegde fietsroute en daarna op te nemen in je vakantie video.
frank bueters schreef:Er zijn ongetwijfeld ook andere verschillen maar het meest in het oog springend is de hogere resolutie.Ik kan de planken op mijn terras min of meer onderscheiden. Frank
Zijn de foto's ook recenter op plaatsen waar ze nu erg oud zijn? (Roermond bv.)
Ave Gone schreef:Zijn de foto's ook recenter op plaatsen waar ze nu erg oud zijn? (Roermond bv.)
Wat let je om hem zelf even te installeren en te gaan kijken ?

Maar goed, Roermond is nog steeds matig en bijv. Amsterdam is van zeer hoge kwaliteit; grote verschillen dus ... 8)
Ik heb de indruk dat de opnamen van Pro niet recenter zijn dan van "gewoon". Het is vooral de hogere resolutie. Maar wellicht dat er toch ergens verschillen zijn.

Frank
Michael W schreef:
Ave Gone schreef:Zijn de foto's ook recenter op plaatsen waar ze nu erg oud zijn? (Roermond bv.)
Wat let je om hem zelf even te installeren en te gaan kijken ?
Ik krijg altijd last van onbedwingbare remmingen als ik ergens op moet klikken waar google achter zit.
Ave Gone schreef:Ik krijg altijd last van onbedwingbare remmingen als ik ergens op moet klikken waar google achter zit.
Ja, daar is wat voor te zeggen; heb ik ook met al die z.g. sociale media 8)