Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Carl Denig Nieuwegein gaat sluiten - Forum Wereldfietser

Carl Denig Nieuwegein gaat sluiten

Vanochtend was ik even bij Carl Denig in Nieuwegein,
zij gaan in april 2015 sluiten.

Er hingen veel labels met 30-70% korting
ook staan er showroom trekkingstenten met hoge kortingen.

Carl Denig nieuws
Jammer dat ze dichtgaan want je krijgt er altijd prima advies van deskundig personeel, dat alle tijd voor je heeft. Mogelijk heeft dat laatste iets met de aangekondigde sluiting te maken...
Carl Denig is al een oud en bekend merk voor kampeeruitrustingen. Zij hebben toch nog een vestiging vlakbij het Rijksmuseum in Amsterdam?
De vestiging in Nieuwegein op het industrieterrein gaat op termijn dicht. Eerst maken ze er een outlet van. Dat past naar mijn mening ook beter in die omgeving en het verouderde pand. De vestiging in Amsterdam krijgt een upgrade. Er blijft dus een webshop én een winkel in Amsterdam open.
Bron: http://www.carldenig.nl/
30 juni is de laatste dag.
jony schreef:30 juni is de laatste dag.
Zijn er nog leuke uitverkoopaanbiedingen?
volgens de foto's op fb,
kleding 50% korting, schoenen 40% , de rest kan ik niet lezen
Schappen zien er wel aardig leeg uit
Het is een uitgeholde winkel momenteel. Er stonden zaterdag wat tenten opgesteld met 25% korting oa Nigor Didis 2 en Dodo 3 en 10% op Hilleberg tenten.
Verder is bijna alles in de voordeel maar is de voorraad summier. Op slaapgebied is er wel nog redelijk wat keuze. En zelfs branders zijn in de voordeel.

Wat ik van de mensen van de winkel heb begrepen is dat het pand wel blijft bestaan, maar in gaat krimpen. Een deel van het assortiment verdwijnt helemaal in N'gein en een kleinere winkel blijft open al weet ik niet wat ze daar dan gaan aanbieden. De openingstijden zijn momenteel ook beperkt, maar als je nog iets nodig hebt en je bent in de buurt altijd handig om even binnen te wippen.

-edit- maar goed op de website staat weer dat ze echt dicht gaan. Kennelijk weten ze het zelf ook niet helemaal goed. Als ze echt dichtgaan is het jammer want het was een fijne locatie zo centraal, maar ze hebben natuurlijk stevige competitie met de Bever Houten flagshipstore en Zwerfkei allebei binnen fietsafstand daar.
Ik heb het altijd een merkwaardige winkel gevonden. Ik kwam er nog wel eens (is hier bij wijze van spreken om de hoek) maar het was er altijd buitengewoon stil, zo stil dat je je al snel afvraagt hoe zoiets kan bestaan. Verder kreeg je als vaste klant algauw flinke kortingen bij allerlei e-mail-acties, ook op artikelen waar anderen nooit korting op geven (Hilleberg, Ortlieb). Het personeel is er overigens zeer deskundig (en heeft alle tijd voor je...), dus wat dat betreft is het zeker jammer als ze verdwijnen.
Ze zijn inderdaad kundig en altijd vriendelijk, maar laatst probeerde ik dus met de "alles moet weg korting" een setje Helinox stoeltjes te kopen waarbij in de winkel duidelijk stond 30% korting op ALLE stoelen en tafels. Dit kon dan opeens weer niet.

Op zich niks mis mee, maar uiteindelijk na een half uur wachten waarbij het personeel allerlei zoektochten op de pc en met de telefoon uitvoert waarom de korting niet berekend wordt bleek dat dit artikel een uitzondering was. Inmiddels staat het wel keurig aangegeven, maar ja mijn tijd krijg ik er helaas niet door terug.

Het is inderdaad wel een beetje een uithoek lokatie, ze hadden beter direct naast de Hornbach of Praxis kunnen zitten, dan hadden ze veel meer inloop gehad. Nu zie je eigenlijk alleen veel mensen in het weekend waarbij "veel" relatief is.

Je hebt nog zo'n rare buitensportzaak in Utrecht: Slee, die vind ik dan persoonlijk weer een heel stuk minder.