Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thermarest Neo Air All Season - Aanbieding Futurumshop - Forum Wereldfietser

Thermarest Neo Air All Season - Aanbieding Futurumshop

Momenteel is de Thermarest Neo Air All Season in de aanbieding bij Futurumshop. Lijkt mij een mooie aanbieding, maar is dit het zogenaamde kraakmatje?

link naar Thermarest Neo Air All Season aanbieding.

Groet,
Als je even bij de reviews kijkt, kun je dit lezen:
rutger schreef:Een zeer comfortabele, uiterst lichte, mat die met twintig ademteugen opgepompt is. Het grootste nadeel is geluidsoverlast. Mijn reisgenoten stonden bij voorkeur meters van mijn tent.
bergbeklimmer schreef:Als je even bij de reviews kijkt, kun je dit lezen:
rutger schreef:Een zeer comfortabele, uiterst lichte, mat die met twintig ademteugen opgepompt is. Het grootste nadeel is geluidsoverlast. Mijn reisgenoten stonden bij voorkeur meters van mijn tent.
Dan moet ik dus zelf oordoppen in doen anders doe ik geen oog dicht :(

Groet,
Heb hem de vorige keer gekocht bij een Futurumshop actie en moet zeggen dat de mat bij mij nagenoeg niet kraakt. Misschien ligt het aan het grondzeil van mijn tent? (heb een Nordisk Norheim)
Misschien eerder aan de tijk van je slaapzak..?
Ik heb deze slaapmat ook en ik vind het wel meevallen met het kraken. Ja hij maakt wat geluid als je je omdraait, maar daar word je echt niet wakker van.
Travelmaster schreef:Misschien eerder aan de tijk van je slaapzak..?
o ja, klinkt best logisch.
Het ligt aan de combinatie van de coating van het grondzeil icm de mat. Iets tussen de mat en het grondzeil leggen, bijv. een laken, scheelt al bijna alles.
Zelf ondervind ik ook geen geluidshinder van mijn Neo-Air (de eerste versie van Neo-Air matjes, ik weet niet of die nu hernoemd is naar All Season, maar in ieder geval stond die ook bekend om het gekraak).

Renaat
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst 3 nachten op mijn neoair all season geslapen, en geen last van gekraak gehad. Hij ligt heerlijk!

grtz Corine
Vraagje over die All Season: is het van duurzamer materiaal gemaakt dan de eerste NeoAir? Want die was toch wel erg gauw poreus...
Aanbieding al weer voorbij. Nu 10 Euro duurder.