Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De Fiets en Wandelbeurs op 1 en 2 maart in de RAI! - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

De Fiets en Wandelbeurs op 1 en 2 maart in de RAI!

Ik was vooral benieuwd naar Pinion in een Santos, Idworx en Koga. De oplossing van Santos met de 'spanwieltjes' bij kettinggebruik sprak mij niet aan. Idworx heeft dat mooi voor elkaar en het ziet er degelijk uit. Wat de Pinion zelf betreft werd mij wel duidelijk dat dit systeem en de organisatie daarachter zich echt nog zal moeten bewijzen in de praktijk. Wel interessant maar ik wacht voorlopig nog even af.

Verder nog even het nieuwe boek van/bij Frank van Rijn opgehaald.
Maarten & Line schreef:
Travelmaster schreef:'t Zal wel niet bij "echt" vakantiefietsen horen maar... kinderkarren? Waren die er?
Waarom zou dat niet bij vakantiefietsen horen?
Beetje flauwe opmerking van mijn kant, meer ingegeven door sentimenten die ik af en toe meen op te vangen. Was wel met een knipoog bedoeld want ik hóóp dat ik met zo'n kinderkar mooie tochten kan gaan maken met m'n kleine. Hoewel dat nog wel wat maandjes zal duren (hij is net 6 weken;)).
Hoi Travelmaster,

Op de Fietsen met Kinderenstand hadden we de WeeHoo van Pieter Bas en Ellen staan (eigenlijk van Fenna natuurlijk). Verder hadden we zoals altijd de fietsen van mijn dochters (24 inch MTB en 20 inch Islabike), maar ik had geen zin de Hase Trets weer mee te slepen (beste aanhangfiets op aarde).

Echte kinderkarren heb ik ook niet heel veel gezien, maar goede kinderkarren zijn niet moeilijk te vinden. De echte dilemma's beginnen pas zodra de kids de kar als een rijdend privecelletje beginnen te beschouwen (vanaf 3 jaar), dan wordt een WeeHoo of Hase Trets interessant.

P.S. In juni organiseer ik weer het Fietsen met Kinderen weekend, klinkt alsof je tot de doelgroep behoord! Ik heb enorm veel geïnteresseerden gesproken tijdens de beurs dus het lijkt weer een gezellig weekend te worden. Laat me even weten als je op de mailinglist wilt.

Groetjes,
Dennis
Hoi Dennis, dank voor je uitgebreide antwoord! Wij behoren zeker tot de doelgroep, maar het ventje is nu nog zo klein dat wij in juni niet weg zullen gaan hoor, daar wil ik nog een paar maandjes mee wachten... en voor hij oud genoeg is voor een aanhangfiets ben ik denk ik alweer heel wat ervaringen rijker!

Ik neig voor nu naar een Burley, die Thule Chariots zijn me wat te prijzig.

Menno