Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaring met webshops? - Forum Wereldfietser

Ervaring met webshops?

Hallo iedereen :!:

Hebben jullie tips/ervaringen met het kopen van een fiets op een webshop?
En dan heel toevallig ook deze? http://www.fietsenopfietsen.nl/
Ik heb daar een mooie fiets gevonden maar kocht voorheen altijd mijn fiets(en) in de fietsenwinkel!

bedankt
Kan mij niet voorstellen dat ik ooit een nieuwe fiets via een webshop zou kopen. :shock:
Zoiets moet je toch willen voelen ,ruiken ,horen en zien .En meten

Wat anders is het met het aanschaffen van onderdelen , daar zijn hele goeie en hele slechte ervaringen mee.
Kort geleden is hier een uitgebreid topic over geweest, gebruik de zoekfunctie maar even

Dirk
Dat lijkt me niet echt een winkel om een serieuze vakantiefiets te kopen. Zelf heb ik ooit een Thorn Voyager childback tandem gekocht via het web. Dat ging prima. Betaalbare childback tandems waren er in Nederland niet, en Thorn is een betrouwbare zaak. Inmiddels kun je overigens Thorn frames ook via m-gineering kopen.
Wim
Eerste bericht van ts, vage vraag, gelijk een commerciële link... dit riekt naar spam...
Yup, ook het eerste wat ik dacht.

Overigens durf ik best een fiets via een webshop te kopen, maar alleen als er ook een fysieke winkel achter zit. Dat heb ik met mijn Stevens Fluent ES 2011 gedaan, en de winkel achter de webshop heeft een garantiegevalletje prima afgehandeld. Maar ik wist wat voor vlees ik in de kuip had...!
Spam!

Zelfde bericht vandaag op meerdere fiets gerelateerde forums geplaatst...
Onder de naam Andre52 op het mountainbike.nl forum. Geen aandacht meer aan besteden.
Even uit nieuwsgierigheid gekeken op de site.
Geen enkele fiets gevonden die volgens mij fietsvakantiewaardig is.
Deze zaak heeft in de verste verte niks met het onderwerp van dit forum te maken. Waarom staat dit draadje hier nog?
Ik zal het even toelichten waarom het topic goedgekeurd is:

Het gaat om een advertentie in de rubriek 'Commerciele activiteiten'. In principe kunnen handelaren die met fietsen te maken hebben (ja, dit is op allerlei manieren uit te leggen...) hier een advertentie plaatsen. Door de naam van het forum weet je dat het om het commerciele aspect gaat
Zolang het maar om één keer gaat laten we het toe. Je kunt erover twisten of het om 'echte' vakantiefietsen moet gaan of niet.

Het wordt voor mij pas spam als het herhaaldelijk gebeurtof echt niets met fietsen te maken heeft (ter beoordeling aan de moderator)
moderator schreef:Ik zal het even toelichten waarom het topic goedgekeurd is:
Het gaat om een advertentie in de rubriek 'Commerciele activiteiten'. In principe kunnen handelaren die met fietsen te maken hebben (ja, dit is op allerlei manieren uit te leggen...) hier een advertentie plaatsen. Door de naam van het forum weet je dat het om het commerciele aspect gaat
Zolang het maar om één keer gaat laten we het toe. Je kunt erover twisten of het om 'echte' vakantiefietsen moet gaan of niet.
Het wordt voor mij pas spam als het herhaaldelijk gebeurtof echt niets met fietsen te maken heeft (ter beoordeling aan de moderator)
Het zou geen probleem zijn als ts alleen de link zou dumpen om aandacht voor (vermoedelijk) zijn eigen toko te vragen. Maar dit is iets anders. TS stelt zogenaamd een vraag en beweert dat hij een "mooie fiets" bij die link heeft gevonden. Dat is flauwekul en in de discussie of je al of niet bij een webshop moet kopen is ts volstrekt niet geïnteresseerd. Pure misleiding dus en een belediging voor degenen die te goeder trouw geantwoord hebben. Dit is een schoolvoorbeeld van doorzichtige spam en de draad zou verwijderd moeten worden, als je het mij vraagt.
peter de rijk schreef:
moderator schreef:Ik zal het even toelichten waarom het topic goedgekeurd is:
Het gaat om een advertentie in de rubriek 'Commerciele activiteiten'. In principe kunnen handelaren die met fietsen te maken hebben (ja, dit is op allerlei manieren uit te leggen...) hier een advertentie plaatsen. Door de naam van het forum weet je dat het om het commerciele aspect gaat
Zolang het maar om één keer gaat laten we het toe. Je kunt erover twisten of het om 'echte' vakantiefietsen moet gaan of niet.
Het wordt voor mij pas spam als het herhaaldelijk gebeurtof echt niets met fietsen te maken heeft (ter beoordeling aan de moderator)
Het zou geen probleem zijn als ts alleen de link zou dumpen om aandacht voor (vermoedelijk) zijn eigen toko te vragen. Maar dit is iets anders. TS stelt zogenaamd een vraag en beweert dat hij een "mooie fiets" bij die link heeft gevonden. Dat is flauwekul en in de discussie of je al of niet bij een webshop moet kopen is ts volstrekt niet geïnteresseerd. Pure misleiding dus en een belediging voor degenen die te goeder trouw geantwoord hebben. Dit is een schoolvoorbeeld van doorzichtige spam en de draad zou verwijderd moeten worden, als je het mij vraagt.
+1
+1
En laat niets meer van zich horen.
nvt
Alex45 schreef:Hallo iedereen :!:

Hebben jullie tips/ervaringen met het kopen van een fiets op een webshop?
En dan heel toevallig ook deze? http://www.fietsenopfietsen.nl/
Ik heb daar een mooie fiets gevonden maar kocht voorheen altijd mijn fiets(en) in de fietsenwinkel!

bedankt
Ik ken deze webwinkel niet ,maar mijn ervaring met een fiets kopen bij een webshop is goed, maar het ligt er volgens mij ook aan welk merk fiets je koopt, ik heb een Gazelle Esprit gekocht via internet en de kwaliteit van een gazelle fiets blijft overal hetzelfde, wil je een goedkope onbekend merkfiets gaan kopen zou ik dat niet doen,