Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Travelmaster 2.9 - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Santos Travelmaster 2.9

Christophorus schreef:Santos werkt niet met modeljaren. 2014 collectie is dus onzin.
Wie heeft het over een 2014-collectie, Christophorus?

Carl
Carl schreef:Wie heeft het over een 2014-collectie, Christophorus?

Carl
jumbo schreef:En de showroom wordt gevuld met de de nieuwe modellen Santos van 2014, nog niet op de site maar al wel te bewonderen: MTB 4.29, Trekking Lite en Race Lite!
De genoemde modellen zijn niet specifiek 2014.
De Trekking lite en de Race lite hebben naar mijn mening nog de mooi bedachte riemdoorgang in het frame.
Misschien dat Santos nu ook bij deze twee modellen de lelijke riemdoorgang in de achterbrug heeft gemaakt. :?:

Doorgang van de huidige Race lite en Trekking Lite
Afbeelding

Doorgang van oa Travel lite, Travelmaster 2.9 , MTB 4.29
Afbeelding
jumbo schreef:De Trekking lite en de Race lite hebben naar mijn mening nog de mooi bedachte riemdoorgang in het frame.
Misschien dat Santos nu ook bij deze twee modellen de lelijke riemdoorgang in de achterbrug heeft gemaakt. :?:
Aan de frames wordt voorlopig niets veranderd. Wel zullen de toekomstige modellen de lompere opening in de liggende achtervork krijgen.
Christophorus schreef:
jumbo schreef:En de showroom wordt gevuld met de de nieuwe modellen Santos van 2014, nog niet op de site maar al wel te bewonderen: MTB 4.29, Trekking Lite en Race Lite!
De genoemde modellen zijn niet specifiek 2014.
Dat staat daar toch ook niet? Ik begrijp het als de modellen die in 2014 nieuw zijn.

Vrolijk 2014, in elk geval! :)

Carl
Carl schreef:Ik begrijp het als de modellen die in 2014 nieuw zijn.

Vrolijk 2014, in elk geval! :)
Het enige nieuwe model is de Travelmaster 2.9. De rest is al "oud".

Jullie allemaal ook een goed nieuw jaar! :)
Overweeg deze fiets ook aan te schaffen. Wie heeft al ervaring met deze fiets? En hoe bevalt deze? (Mogelijk betere alternatieven?)