Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mooie site voor alle fiets vakantie's. - Forum Wereldfietser

Mooie site voor alle fiets vakantie's.

Een mooie site voor allemaal fiets vakantie's zowel binnen als buiten europa. Met vele mooie touren en tips. Ik zou zeggen, neem een kijkje.
http://www.fietsvakantiewinkel.org/


[moderator]Verplaatst naar commercieel nieuws [/moderator]
woodman schreef:neem een kijkje.
Het is maar goed dat ik niet de eigenaar ben van de enige echte Fietsvakantiewinkel want dan zou ik jullie een proces aandoen wegens 'naamdiefstal'.

Zo wie zo zou ik niemand aanraden naar jullie website te gaan omdat nergens staat van wie hij is en waar de eigenaren zitten, kortom er zit een erg negatief geurtje aan en als ik hier moderator was had ik jullie gewoon als 'spammer' verwijderd 8)
Ik sluit me bij de voorgaande poster aan.
http://whois.domaintools.com/fietsvakantiewinkel.org
Als iemand er iets tegen wil doen of de echte feitsvakantiewinkel wil informeren.
De kreet "hier vind je alles voor een geslaagde fietsvakantie! "

Vind ik wel heel groots over komen en maakt me een beetje nieuwsgierig maar kom al snel bedrogen uit en kan niet meer vinden dan een lijstje met routes in verschillende landen. Dan kun je informatie opvragen, maar bij wie dan?

Iemand heeft 't wel erg hoog in z'n bol gekregen lijkt 't.
Zo te zien van Cycletours ter promotie van hun producten.
Tim070 schreef:Zo te zien van Cycletours ter promotie van hun producten.
Waar zie je dat dan?
Tim070 schreef:Zo te zien van Cycletours ter promotie van hun producten.
Lekkere promotie...
Michael W schreef: en als ik hier moderator was had ik jullie gewoon als 'spammer' verwijderd 8)
Ik heb hem laten staan omdat iedereen het recht heeft reclame te maken voor hun 'winkel' of product in deze rubriek.

Ik heb hem wel hierheen verplaatst (hij was in een andere rubriek geplaatst) omdat het niets anders is dan reclame.

Als de 'echte' fietsvakantiewinkel wil dat hij verwijderd wordt vanwege de naamschending, dan wordt daar natuurlijk gehoor aan gegeven.
HansvanderVeeke schreef:
Michael W schreef: en als ik hier moderator was had ik jullie gewoon als 'spammer' verwijderd 8)
Ik heb hem laten staan omdat iedereen het recht heeft reclame te maken voor hun 'winkel' of product in deze rubriek.

Ik heb hem wel hierheen verplaatst (hij was in een andere rubriek geplaatst) omdat het niets anders is dan reclame.

Als de 'echte' fietsvakantiewinkel wil dat hij verwijderd wordt vanwege de naamschending, dan wordt daar natuurlijk gehoor aan gegeven.
De "echte" hoeft niet te vrezen voor concurrentie, denk ik zomaar :shock: !
Tim070 schreef:Zo te zien van Cycletours ter promotie van hun producten.
Lijkt me niet, hij heeft de tekst gewoon rechtstreeks van de website van Cycletours gekopieerd.

CycleTours lijkt me ook niet zo dom om deze domeinnaam te registreren.
Fietsvakantiewinkel is, hoewel het generiek klinkt, ook gewoon een merk: zie https://register.boip.int/bmbonline/int ... anguage=nl

Advies aan TS: domein opzeggen. Die paar adsense clicks zijn het eventuele gelazer niet waard
Rein32 schreef:Lijkt me niet, hij heeft de tekst gewoon rechtstreeks van de website van Cycletours gekopieerd.
Als het inderdaad om een kopieer-en-plak-website gaat, zou ik de moderator toch willen aanraden de link te verwijderen.
Rein32 schreef:Advies aan TS: domein opzeggen.
In het kiezen van die domeinnaam is hij vrij (volgens mij), in het voeren van die merknaam niet. Dat is gewoon inbreuk maken op ... en dus strafbaar.

Maar misschien wist hij wel gewoon niet dat er al een Fietsvakantiewinkel bestond en is hij te goeder trouw 8)
peter de rijk schreef:
Tim070 schreef:Zo te zien van Cycletours ter promotie van hun producten.
Waar zie je dat dan?
Zag bij 'Fietsen buiten Europa' Cycletours en links naar hun producten e.d. staan, vandaar.. Maar misschien was dat een iets te snelle conclusie.
Hij* is ook eigenaar van deze naam http://www.fietsen123.net/ 8)

* Gaan we maar ff vanuit als je Martin heet :wink:
en volgens de tekst op de website;
veel geld en veel bagage nodig :roll: :roll:
Welk soort fietsvakantie u ook kiest, een privé vakantiewoning is de perfecte uitvalsbasis. U heeft alle vrijheid, kunt komen en gaan wanneer u wil.

U kunt onderweg eten in een van de restaurants die u op uw tochten ontdekt, of ‘s avonds thuis een heerlijke maaltijd bereiden.

Maar fietsen in Europa kan natuurlijk niet zonder een goede voorbereiding!

Benodigdheden die onmisbaar zijn voor je fietsvakantie!

Een ‘knappe’ fiets

Veel bagage

Reislust

Sterke benen

Een fit gestel

Lange voorbereiding

Veel tijd

Best veel geld
Vooral deze zinsnede op de startpagina vindt ik wel geweldig:

Wij hebben voor elk wat wils hier, of u nou voor het eerst op een fiets zit of dat u Lance Armstrong in zijn beste jaren eruit had gefietst!

Gerrit
Wat een 'flut'website. Niet de moeite waard om te bekijken.

Patrick
GerritH schreef:Vooral deze zinsnede op de startpagina vindt ik wel geweldig:

Wij hebben voor elk wat wils hier, of u nou voor het eerst op een fiets zit of dat u Lance Armstrong in zijn beste jaren eruit had gefietst!

Gerrit
zouden ze ook bloed of EPO hebben :lol:
Ik vind het geen mooie site, en ik heb er best veel verstand van!
En, meneer Woodman/Houtman: wat is hierop Uw antwoord?
Wim