Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ACTIE: GoPro HD Hero2 - Forum Wereldfietser

ACTIE: GoPro HD Hero2

deze kleur tekst is gewijzigd op 22 aug. '12
_____________________________________

Ben sinds enkele dagen een gebruiker van de GoPro HD Hero2 Outdoor Camera. 

Heb deze camera via V-Nix in Groningen en persoonlijk opgehaald.
Hebben hun 'winkeltje' goed voor elkaar en hebben verstand van zaken.

Het volgende heb ik met V-Nix kunnen afspreken.
De bovengenoemde camera gaat komende dagen weer naar de oorspronkelijke prijs; wetend e349,95 in de btw. V-Nix heeft deze nu nog voor de prijs van e279,95 in de btw. 

De gebruikers van het forum WereldFietser.nl kunnen deze camera nog voor de oude prijs aanschaffen. Sterker nog; bij een totale afname -via WereldFietser.nl- van minimaal 6 stuks, krijgt elke besteller van een GoPro HD Hero2 Camera een tweede accu er gratis bij. Wetend de eXtreme Ways Accu Deze accu vertegenwoordigd een waarde van e29,95
Hiermee is je totale voordeel niet e70,- maar opgelopen naar e99,95 

Daarbij ook nog het volgende:
Een SD kaart van 32 GB (micro) G4/10 normaal e105,-
eXtreme Ways Accu normaal e29,95
USB 12V Autolader normaal e9,95
LichtnetAdapter normaal e9,95
Dit heeft een totale waarde van e154,85 en wordt voor de gebruikers van het forum WereldFietser.nl aangeboden voor e75,-
Hier geldt dus een korting van e79,85 waarop jouw totale voordeel kan oplopen tot e179,80

Als je gebruik maakt van het bovenstaande, moet bij de bestelling het volgende vermeldt worden: WF.NL-Actie. Bovenstaande is geldig vanaf vandaag en duurt tot 16 september 2012!

Bovenstaand is op persoonlijke titel..!
Volgens mij is dit aanbod bijna identiek op de xtra accu na en dat zonder deadline :wink: http://www.sportscam.eu/a-25622405/gopr ... ccessoires
Blanche schreef:Volgens mij is dit aanbod bijna identiek op de xtra accu na en dat zonder deadline :wink: http://www.sportscam.eu/a-25622405/gopr ... ccessoires
Hoi Blanche,

Natuurlijk kán het altijd goedkoper! Maar een goed(!) rekenaar weet dat de aanbieding waar dit draadje mee begint, een beter voorstel is! :lol:
Zal morgen vragen of de 'deadline' verwijderd kan worden... Overigens, heb ook bij Sportcam mijn info gehaald. Daar was maar heel weinig mogelijk, en dan nog bij een afname van 100+ stuks.
Maar hoe het ook is, het blijft een pracht camera...
Vraag ze dan gelijk of de 'bij 6 afnemers' er af kan. :wink:
Je bent trouwens wel erg wervend voor een winkel waar je geen belang in hebt. Veel plezier met je camera!
Blanche schreef:[...]Je bent trouwens wel erg wervend voor een winkel waar je geen belang in hebt. Veel plezier met je camera!
...andermaal; Hoi Blanche,

Heb geen énkel belang in wat van 'winkel' dan ook, anders dan in mijn eigen 'winkel'. Denk commercieel te zijn. Van huis uit heb ik geleerd om ook aan anderen te denken. Mede hierdoor denk ik graag in het collectief als ik met dit soort dingen bezig ben...
Vandaar ook de eerder geplaatste 'actie' van mij. Zie: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 36&t=17807 Hier zit overigens géén deadline aan... :lol: Overigens, hier zijn er al 19(!) stuks (12 tweepoot en 7 vierpoot) van afgenomen.
Ben het met je eens over de snelle levering en prijs bij V-Nix. Maar als je iets terug stuurt om wat voor reden dan ook, kost je dit veel tijd, bellen, mailen en uiteindelijk na 2 maanden heb je dan je geld terug.
Dit is voor mij de afweging om dit in het vervolg dit wel mee te laten wegen bij aanschaf op internet,
Matige aanbieding; een SD-kaartje van 32GB kost normaal gesproken bijvoorbeeld maar €20,-, nogal een verschil met €105...
Matthie9000 schreef:Matige aanbieding; een SD-kaartje van 32GB kost normaal gesproken bijvoorbeeld maar €20,-, nogal een verschil met €105...
In marketing termen heet dat korting verkopen. De klant koopt dan korting en vergeet de werkelijke waarde van het product. Creeer dan ook nog schaarste (snel beslssen, alleen vandaag, alleen voor WF leden) en de rotzooi vliegt de deur uit.....
Redcoon heeft de GoPro Hero HD2 outdoor edition momenteel voor 245,- te koop. http://www.redcoon.nl/B345552-GOPRO-HD- ... efId=tweak

Dit komt incl. verzendkosten neer op 253,98. Volgens tweakers momenteel de goedkoopste.
Less is more :)