Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 50% korting Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

50% korting Fiets en Wandelbeurs

Voor de koopjesjagers:

Alleen vandaag krijgt u 50% korting op entreekaarten voor de Fiets en Wandelbeurs, de grootste beurs in Nederland voor fietsers en wandelaars. In plaats van €14 betaalt u slechts €7.

http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/b ... 0-korting/

Groet,
Gerard
Sjips had ik dat eerder geweten, ik heb dit weekend net mijn ticket al via de website besteld. :?
Ik al weken geleden. Ik heb de pest aan dit soort aanbiedingen, waardoor je toch het gevoel krijgt dat je teveel betaald hebt. Ik vind het dan ook een slechte zaak dat de Fiets en Wandelbeurs daaraan meewerkt om nog een paar extra koopjesjagers binnen te halen, maar dat wel ten koste van de vaste bezoekers.

Gerd
Dat was dan de laatste keer dat ik vooraf kaarten online heb besteld voor die beurs. Wat een wanhoopsactie.
Vorige week boekte ik een vliegreis bij Ryanair. De dag erna was die € 50 goedkoper! "Wanhoopsactie"?
Welnee, wen er maar aan dat prijzen steeds flexibeler worden, nu marketingmanagers met hun spreadsheets vol dagelijkse of uurlijkse verkoopcijfers overal de macht hebben overgenomen.
ik moet mijn ticketten nog kopen maar die 50% actie is ondertussen al gedaan :cry:
Weet je wat pas vevelend is....als je geen geld hebt om uberhaupt naar de beurs/op vakantie te gaan! Verheug je gewoon op wat komen gaat, jammer dan dat je een gunstigere prijs bent misgelopen. Das life! Volgende keer beter (of niet) :wink:
peter de rijk schreef:Vorige week boekte ik een vliegreis bij Ryanair. De dag erna was die € 50 goedkoper!
Ryanair is voor !00+% commercie. Misschien ben ik een beetje naïef, maar van de Fiets- en Wandelbeurs verwacht toch een beetje een andere mentaliteit.

Gerd
welicht ben ik ook een beetje dom. maar als iemand schrijft "reserveer nu want straks doen we de prijs omhoog" en vervolgens gaat de prijs omlaag voel ik me doodgewoon belazerd.
GerdC schreef:Ik al weken geleden. Ik heb de pest aan dit soort aanbiedingen, waardoor je toch het gevoel krijgt dat je teveel betaald hebt. Ik vind het dan ook een slechte zaak dat de Fiets en Wandelbeurs daaraan meewerkt om nog een paar extra koopjesjagers binnen te halen, maar dat wel ten koste van de vaste bezoekers.

Gerd

Is dit eigenlijk wel toegestaan? Bij concertkaarten mag dit toch ook niet?

Met vriendelijke groet,

RM
http://www.fietsknooppunten.eu