Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten - Pagina 30 - Forum Wereldfietser

SintChristophorus.nl wil trekkingfietswinkel starten

627 berichten
Voor wie het nog niet weet, de winkel is inmiddels geopend. In Gorssel.
Ziet er een mooie winkel uit. Succes!
Triest nieuws: mijn medewerker Erik Rekers is plotseling overleden...

Sinds mei afgelopen jaar kwam Erik op vrijwillige basis drie dagen per week bij mij in de zaak werken. Hij was zowel investeerder, vriend, winkelmedewerker en monteur in opleiding. Erik was een zeer ervaren fietsreiziger en daarmee een goede adviseur en een fijne gesprekspartner voor alle klanten en mij. Hij heeft het ontstaan van mijn winkel mede mogelijk gemaakt en we smeedden samen mooie toekomstplannen, maar helaas mocht Erik slechts 60 jaar oud worden...

Zijn hele leven draaide om fietsen. Wielrennen, mountainbiken en met zijn vrouw door heel Europa reizen. Ook zijn allerlaatste fietsrit deed hij samen met zijn vrouw. Zij heeft hem per fiets naar de begraafplaats gereden.

Nu het besef van zijn heengaan een beetje is ingedaald, moet ik naast verwerken ook weer vooruit kijken. En dat vind ik lastig...

Hulp gevraagd
Erik wordt om meerdere redenen erg gemist, maar ook zakelijk zit ik nu een beetje met de handen in het haar. Erik nam mij enorm veel werk uit handen en was onmisbaar op het moment dat er meerdere klanten tegelijk in de winkel waren. Ik moet nu weer alles alleen doen en trek het eigenlijk niet...

Om hulp vragen vind ik erg lastig, vooral op een publiek forum, maar ik doe het nu toch maar, omdat ik weet dat hier genoeg fietsliefhebbers aanwezig zijn die mij misschien wel willen helpen.

Van de dertien maanden dat de winkel nu bestaat heb ik slechts 7 maanden de deuren volledig mogen openen. Het was dus een moeizame start en ik kan het me helaas nog niet veroorloven om iemand in dienst te nemen. Daarom zoek ik iemand die op vrijwillige basis, parttime of als oproepkracht, mij wil bijstaan. Bij voorkeur iemand met enige senioriteit of een gepensioneerde man/vrouw die niet te ver van Gorssel woont.

Bel, mail of kom gezellig langs in de winkel om eens kennis te maken. Hoe we alles precies in gaan vullen staat nog volledig open. Ik ben allang blij als er iemand is die koffie kan schenken en met klanten kan kletsen over fietsreizen.
Gecondoleerd Michiel.
Michiel heel veel sterkte.
Sterkte er mee Michiel.

En succes met het vinden van een andere medewerker.
Wat een vreselijk nieuws, Michiel. Hoe hard kan het leven toch zijn: mensen met mooie dromen die zo eindigen. Veel sterkte!

Ik hoop ook dat je een nieuw 'maatje' vindt voor jouw fietswinkel. Ik kom nu zo snel even niet op kandidaten die aan het profiel voldoen, maar zal mijn oren en ogen open houden.
Jeetje wat een treurig bericht, veel sterkte.

Je bericht doorgezet naar een Achterhoeker met 32 jaar fietsvakantie ervaring.
Pfew, da's naar nieuws zeg!

Gecondoleerd!
Wat triest voor alle betrokkenen, sterkte voor de naasten en hoop dat iemand iets voor je kan betekenen
Bedankt voor jullie medeleven.

Er hebben zich al veel vrijwilligers aangemeld! Bedankt allemaal!
De Christoffelkampen gaan van start!

viewtopic.php?f=36&t=37327
Yep…
Hoe ben je tot die beslissing gekomen?
rockhopper schreef:
zo 12 jun, 2022 17:15
Hoe ben je tot die beslissing gekomen?
Daar ga ik het online niet over hebben.
Christophorus schreef:
zo 12 jun, 2022 17:31
rockhopper schreef:
zo 12 jun, 2022 17:15
Hoe ben je tot die beslissing gekomen?
Daar ga ik het online niet over hebben.
Wat de redenen zijn is in dit artikel te lezen
https://saintchristopher.bike/vakantief ... ntiefiets/
Velotraumer schreef:
ma 13 jun, 2022 14:56
Wat de redenen zijn is in dit artikel te lezen
https://saintchristopher.bike/vakantief ... ntiefiets/
Daar beschrijf ik slechts enkele voorbeelden. Fietsgerelateerde argumenten die voor potentiële kopers van belang zijn om te weten, zal ik waar nodig wel op mijn website vermelden. Zakelijke en persoonlijke geschillen die ook meespelen, houd ik voor mezelf.
Vraag: zijn er meerdere gebruikers op het forum die het zwabberen/nerveus stuurgedrag hebben ervaren op Opinions, en komt dit euvel ook voor op de Blt versie?
Mijn ervaring op de Opinon duurde slechts 18 maanden , daarna toch verkocht omdat het nerveuze stuurgedrag tijdens langere ritten (80km) echt vermoeiend werden, de slijtage aan de riem heb in na ca. 7000 km niet kunnen waarnemen.

wellicht moet deze post in een ander topic geplaats worden Moderator?

groet Tinus
TinusS schreef:
ma 13 jun, 2022 17:03
wellicht moet deze post in een ander topic geplaats worden Moderator?
Het lijkt mij wel een apart topic waard. Niet zozeer het nerveuze stuurgedrag, maar wel het oncontroleerbaar heen en weer klapperen van het stuur bij de oPinion en All Rohler.

Ik ga er wel even een nieuw topic voor starten. Welke afdeling van het forum is daar het meest geschikt voor?