Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Internet sport: oplichters of niet? - Forum Wereldfietser

Internet sport: oplichters of niet?

Ik zag op internet sport dat zij een Lowland kimbo -5 verkopen voor €259,90, inclusief 25% korting.

Op de site van Lowland kost die kimbo ook €259,90.

Op mijn mail die ik naar internet sport stuurde, kreeg ik het volgende antwoord:

Bij onze concurrent kost die slaapzak meer, daar om geven wij 25% korting.

Mijn antwoord: maar jullie kopen die slaapzakken toch in bij Lowland en niet bij de concurrent?

Hun antwoord: dit is ons beleid.

Ik vind het flauwekul.
Ik snap er niks van.
Dan bestel je deze toch bij Soellaart voor 231,36 euro. https://www.soellaart.nl/nl/2115167/low ... 5/?pos=300
Er is nog een véél effectievere manier om bedrijven te beïnvloeden dan corresponderen: wel of juist niet bij ze kopen :idea:
zoals al gezegd: als je het niet vertrouwd: koop er dan niet. :D

deze site is een zusje of broertje van de internet-bikes.com en daar heb ik vele en bijna alleen maar goede ervaringen mee (soms hebben ze net het verkeerde onderdeeltje ge-order-picked). het is een onderdeel van bedrijf T.O.M. of zo en zit in Bladel (N-B).
als je iets vraagt, krijg je een soort helpdesk-antwoord.... van heel wisselend niveau en vaak vooral zo commercieel dat je wel koopt of naar een ander artikel geleid wordt... :cry:
hoogframe schreef:
di 26 okt, 2021 17:06

deze site is een zusje of broertje van de internet-bikes.com en daar heb ik vele en bijna alleen maar goede ervaringen mee (soms hebben ze net het verkeerde onderdeeltje ge-order-picked). het is een onderdeel van bedrijf T.O.M. of zo en zit in Bladel (N-B).
En als je een zadelpen koopt, krijg je soms een zadel. Wat dan qua retour ze te kostbaar is zodat je daarna alsnog een zadelpen krijgt.

En als je 10 derailleurkabels in een zakje bij ze bestelt in 1 pakket is er soms een orderpicker die het zakje van 10 alvast openmaakt en er toch maar eentje opstuurt...

Ach, wel allemaal opgelost ;)

En over de startpost.... oplichting lijkt het mij meer als iemand willens en wetens geld incasseert en niets levert, maar daar is vast iemand met juridische kennis die daar wat zinnigs over kan zeggen. Dit lijkt mij een wat andere sticker te moeten hebben dan oplichting.
Jurr schreef:
di 26 okt, 2021 17:16
hoogframe schreef:
di 26 okt, 2021 17:06

deze site is een zusje of broertje van de internet-bikes.com en daar heb ik vele en bijna alleen maar goede ervaringen mee (soms hebben ze net het verkeerde onderdeeltje ge-order-picked). het is een onderdeel van bedrijf T.O.M. of zo en zit in Bladel (N-B).
En als je een zadelpen koopt, krijg je soms een zadel. Wat dan qua retour ze te kostbaar is zodat je daarna alsnog een zadelpen krijgt.

En als je 10 derailleurkabels in een zakje bij ze bestelt in 1 pakket is er soms een orderpicker die het zakje van 10 alvast openmaakt en er toch maar eentje opstuurt...

Ach, wel allemaal opgelost ;)

En over de startpost.... oplichting lijkt het mij meer als iemand willens en wetens geld incasseert en niets levert, maar daar is vast iemand met juridische kennis die daar wat zinnigs over kan zeggen. Dit lijkt mij een wat andere sticker te moeten hebben dan oplichting.
Ik heb juist hele slechte ervaringen met TOM bv. En met mij heel veel andere.
Ik had ooit wat onderdelen besteld. Kreeg het verkeerde geleverd. Moest het terug sturen.
Dat gedaan. Maar kreeg het bedrag terug van de verkeerd geleverde "goedkopere" onderdelen. Onder het mom. Je hebt het zelf verkeerd besteld. Maar dat was dus niet zo. En daarna was er niet meer te praten met ze. Bellen kan niet.

Dus goedkope zooi die als het goed geleverd wordt prima is kwa prijs. Maar je mag in je handen knijpen dat er niet iets fout gaat met je bestelling.
DaVinci schreef:
di 26 okt, 2021 16:43
Dan bestel je deze toch bij Soellaart voor 231,36 euro. https://www.soellaart.nl/nl/2115167/low ... 5/?pos=300
Beter, zo help je Haarlem een fijne buitensportwinkel behouden.