Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga lowrider - Forum Wereldfietser

Koga lowrider

Ik zoek een vintage Koga M. lowrider uit zilverkleurig alu, zie foto (1986). Enkel het onderste gedeelte, de twee zijvleugels om het zo te zeggen.
Schermafbeelding 2022-09-10 om 14.33.33.png
Ik heb niet exact dezelfde, maar wel twee andere setjes.

Onbekend merk, holle buisjes, redelijk netjes:

Afbeelding

Bor Yueh, behoorlijk gebruikt, met ook een kleine schade (met extra ringetje monteren?):

Afbeelding

Afbeelding

Laat maar weten als ik je er een plezier mee kan doen.
non-fixie schreef:
wo 14 sep, 2022 10:55

Onbekend merk, holle buisjes, redelijk netjes:

Afbeelding
Die lijkt op de voordrager die Giant onder anderen op een aantal jaren Expedition heeft gebruikt. Soms stond daar dan ook de Giant merknaam in, een andere keer weer niet. Maar misschien zijn ze ook wel door andere merken gebruikt.
non-fixie schreef:
wo 14 sep, 2022 10:55
Ik heb niet exact dezelfde, maar wel twee andere setjes.
Dank om in je kleine kastje met fietsmateriaal op zoek te gaan :lol: . De Bor vertrouw ik niet echt meer, die alu dragers breken soms al zonder zichtbare beschadiging. Maar die andere wil ik graag overnemen, ik stuur je dra een PB.
Jurr schreef:
wo 14 sep, 2022 10:59
Die lijkt op de voordrager die Giant onder anderen op een aantal jaren Expedition heeft gebruikt. Soms stond daar dan ook de Giant merknaam in, een andere keer weer niet. Maar misschien zijn ze ook wel door andere merken gebruikt.

Ja, lijkt me 2000+, maar hoeft voorlopig zelfs niet period correct. Heb nog een oude Blackburn liggen maar die is zwart.

Met 10 kg bagage in (voor)tassen achteraan zit mijn Randonneur tamelijk dicht tegen de shimmy aan. Ga de balans eens omdraaien en zien wat dat geeft.
10 kg lijkt me veel voor dat soort dragers. Destijds braken er veel na een tijdje af bij het onderste bevestigingspunt.
CarlW schreef:
wo 14 sep, 2022 12:05
Dank om in je kleine kastje met fietsmateriaal op zoek te gaan :lol: .
Ik wist waar ze lagen: hal 3, gang 17, stelling 5, vak 3: dragers, voor-, alu, post-1987. :wink: