Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nigor wickiup 3 - Forum Wereldfietser

Nigor wickiup 3

Ik zou graag een halve binnentent voor de Nigor wickiup 3 willen hebben. Wie heeft er een die niet wordt gebruikt? Nigor is inmiddels overgenomen door Bach, maar dat merk bedoel ik dus niet. De clipjes van Bach passen niet bij Nigor.
Ik heb er geen, maar mocht je niet slagen dan zou je de Hexpeak binnentent kunnen overwegen, die past ook in de Nigor. Clipjes zou je dan zelf moeten aanbrengen, maar zo moeilijk is dat toch niet?
https://www.backpackinglight.co.uk/shel ... WB117.html
Bij mijn halve binnentent voor de wickiup 4 gebruik ik helemaal geen clipjes (ik heb een buitentent versie van toen het nog als eureka verkocht werd, maar een binnentent uit de nigortijd). De punt van de binnentent gaat door een lus aan de nok van de buitentent, en de hoekpunten van de binnentent gaan vast aan een haring waar de buitentent ook mee opstaat. Daarmee kan ik de afstand tussen binnen-en buitentent afdoende regelen. (met de volledige binnentent werkt het overigens net zo, maar dan met de stok in de binnentent).
Een binnentent van een ander merk is zeker een optie, maar liever een nigor natuurlijk. Ben toch wel netjes, meestal.