Additionally, paste this code immediately after the opening tag: alite monarch - stoeltje - Forum Wereldfietser

alite monarch - stoeltje

Heeft er iemand een kampeerstoeltje ALITE MONARCH over en te koop? Ik heb overal gezocht maar zijn blijkbaar uit de handel.
Ad
kruikenzeiker schreef:
ma 31 jan, 2022 16:41
Heeft er iemand een kampeerstoeltje ALITE MONARCH over en te koop? Ik heb overal gezocht maar zijn blijkbaar uit de handel.
Ad
Bedoel je die Alite Monarch met twee pootjes?
ja die met 2 pootjes. ze zijn er in verschillende kleuren maar dat maakt mij niet uit!
ad
Ik heb hier nog twee Mayflies liggen (met de voorpoot), waarvan er een niet meer goed is, de andere wel. De kapotte kan wel dienen als donor voor onderdelen voor de andere. Wij gebruiken ze niet meer, mogen samen weg voor een zacht prijsje. PB bij belangstelling.
wat is een mayflie nou weer?
Ad
kruikenzeiker schreef:
ma 31 jan, 2022 17:46
wat is een mayflie nou weer?
Ad
Ook een Alite stoeltje, maar met een extra pootje, zodat ie staat en niet schommelt.
https://www.futurumshop.nl/alite-mayfly ... wart.phtml
Excuus voor de tikfout, had Mayfly moeten zijn.
Bij mij ligt een Alite ( met zwarte zitting) te verstoffen. Het elastiek van een poot is gebroken en hoewel het niet zo moeilijk is te repareren heb ik toch maar een nieuwe, iets verbeterde versie, gekocht. Als je wilt mag je hem voor niets overnemen.
dag gert-jan,
ik wil het wel proberen om te repareren, hoewel ik bepaald niet zo handig ben. Maar hoe komt dat stoeltje bij mij?
groeten
ad
polling,
ik wil een monarch met 2 pootjes en geen mayfly die ik nog moet repareren. bedankt voor het aanbod.
groet
ad
Polling schreef:
ma 31 jan, 2022 17:15
Ik heb hier nog twee Mayflies liggen (met de voorpoot), waarvan er een niet meer goed is, de andere wel. De kapotte kan wel dienen als donor voor onderdelen voor de andere. Wij gebruiken ze niet meer, mogen samen weg voor een zacht prijsje. PB bij belangstelling.
Ik heb wel interesse in deze stoeltjes en heb je een PB gestuurd.
Gezien en gereageerd.
dag gertjan,
ik heb je een pb gestuurd, althans een poging gedaan! (ik kan nergens zien of ie inderdaad verstuurd is....)
kan ik zaterdag a.s. langskomen?
ad
Je verstuurde berichten zijn aangekomen en in PB beantwoord.

gj