Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht voor onze sabbatical fietstrip: Santos dames model - Forum Wereldfietser

Gezocht voor onze sabbatical fietstrip: Santos dames model

Rond juni willen wij vertrekken met fietsen en tentje achterop. Hiervoor zoek ik 2e hands dames model Santos travel lite fiets. Frame hoogte 56 cm (ben zelf 1.77m) rohloff naaf, 28 inc en aandrijving via belt. B.v.k. verlichting met naaf dinamo en remmen middels hydrolische velg. Mijn partner heeft al dergelijke fiets, en het zal reuze handig zijn als ik met soortgelijke fiets kan wegfietsen. Wie maakt me blij.
De Santos-dealer? :wink:
Bikeyourdream schreef:
di 18 jan, 2022 14:46
Rond juni willen wij vertrekken met fietsen en tentje achterop. Hiervoor zoek ik 2e hands dames model Santos travel lite fiets. Frame hoogte 56 cm (ben zelf 1.77m)
Hoop dat jullie een leuke tocht hebben! Maar denk dat een 56cm Santos te groot is voor jouw 1.77m
Mr. Z schreef:
za 29 jan, 2022 23:12
Bikeyourdream schreef:
di 18 jan, 2022 14:46
Rond juni willen wij vertrekken met fietsen en tentje achterop. Hiervoor zoek ik 2e hands dames model Santos travel lite fiets. Frame hoogte 56 cm (ben zelf 1.77m)
Hoop dat jullie een leuke tocht hebben! Maar denk dat een 56cm Santos te groot is voor jouw 1.77m
Ligt een beetje aan de binnenbeenlengte. Ik ben zelf 1.77/1.78 (afhankelijk van de nauwkeurigheid van het meetlint) en rijd al jaren met plezier op fietsen met framemaat 56. Qua zoektocht zou je een telefoontje aan Sector 2 Bikes en Tandems kunnen wagen. Zitten in Elst (Ut).
HenkS schreef:
di 01 feb, 2022 10:50
Ik ... rijd al jaren met plezier op fietsen met framemaat 56.
Maar de ene fiets met maat 56 is de andere niet. Hier eentje van mij met maat 52 en een met maat 61 door elkaar:
Afbeelding
Meer info: https://www.sintchristophorus.nl/de-war ... ramematen/
Mr. Z schreef:
za 29 jan, 2022 23:12
denk dat een 56cm Santos te groot is voor jouw 1.77m
Zou goed kunnen als het specifiek om een TravelLite gaat. In het verleden verschillende proefritten op een TravelLite gemaakt en zat op een 49cm het prettigst. Ik ben 1,76m. Exacte lengte vd stuurpen weet ik niet meer, maar die was niet heel fors.
Uiteindelijk voor een 19” travelmaster 2.6 gegaan trouwens.
Ik denk dat topic starter het niet meer gaat lezen.
Ze heeft zich op 18 januari aangemeld. Maar verder nooit meer ingelogd.
M276 schreef:
di 01 feb, 2022 15:38
Ik denk dat topic starter het niet meer gaat lezen.
Ze heeft zich op 18 januari aangemeld. Maar verder nooit meer ingelogd.
Je hoeft ook niet in te loggen om te lezen .
M276 schreef:
di 01 feb, 2022 15:38
Ik denk dat topic starter het niet meer gaat lezen.
Ze heeft zich op 18 januari aangemeld. Maar verder nooit meer ingelogd.
Worden forumleden door andere forumleden gecontroleerd op inlogdata?
Nee maar als er totaal geen reactie van topicstarter komt ben ik altijd nieuwsgierig of er nog wel is ingelogd.
Inmiddels heb ik mijn Santos gevonden. Echter geen idee hoe ik dit moet aangeven op dit Forum. Dank voor jullie reacties.
Dat kan een moderator voor je doen. Ik heb je bericht gemeld zodat je topic gesloten kan worden.

Veel veilige kilometers met je nieuwe fiets en veel plezier met je sabbatical!