Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Surly long haul trucker 56cm frame/fiets - Forum Wereldfietser

Gezocht: Surly long haul trucker 56cm frame/fiets

Ik zoek een vakantiefiets en deze heeft me altijd al aangesproken. Zelf ooit een crosscheck gehad en ik denk dat een 56 moet passen, misschien zou 54 ook kunnen. Mag dus een frame zijn of een (deels) opgebouwde fiets. Hoor het graag :)
'k Kom op marktplaats wel twee keer een Ogre tegen. Ook een veelzijdig frame, en kun je natuurlijk ook prima afmonteren met dragers en spatborden als dat je doel is.

In België staat nog wel een LHT op 2dehands.be, maar dat is een maat 58 helaas.
Sandervdw schreef:
vr 07 jan, 2022 10:08
Ik zoek een vakantiefiets en deze heeft me altijd al aangesproken. Zelf ooit een crosscheck gehad en ik denk dat een 56 moet passen, misschien zou 54 ook kunnen. Mag dus een frame zijn of een (deels) opgebouwde fiets. Hoor het graag :)
Misschien heeft Jelle van Just Pedal wat liggen? 2e hands of nieuw?
Jurr schreef:
vr 07 jan, 2022 12:27
'k Kom op marktplaats wel twee keer een Ogre tegen. Ook een veelzijdig frame, en kun je natuurlijk ook prima afmonteren met dragers en spatborden als dat je doel is.

In België staat nog wel een LHT op 2dehands.be, maar dat is een maat 58 helaas.
Bedankt voor je reactie Jurr. Maar zoek gewoon een klassiek model als de trucker. Gr Sander
Shadow schreef:
vr 07 jan, 2022 13:10
Sandervdw schreef:
vr 07 jan, 2022 10:08
Ik zoek een vakantiefiets en deze heeft me altijd al aangesproken. Zelf ooit een crosscheck gehad en ik denk dat een 56 moet passen, misschien zou 54 ook kunnen. Mag dus een frame zijn of een (deels) opgebouwde fiets. Hoor het graag :)
Misschien heeft Jelle van Just Pedal wat liggen? 2e hands of nieuw?
Toevallig had ik die wel een bericht gestuurd. Wie weet. Gr Sander