Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd: Shimano Deore 3X7 shifters - Forum Wereldfietser

Gevraagd: Shimano Deore 3X7 shifters

Gevraagd: Shimano Deore 3X7 shifters; werkend of in elk geval zonder roest of zand in het mechanisme.

Ik hoop iets te kunnen vinden voor een paar tientjes want ik heb een klein budget.

Ik zie de reacties graag tegemoet!
Misschien had je het zelf al bedacht:
Bij de Decathlon kun je een setje 3 x 7 shifters voor 22 euro krijgen. Microshift onder eigen merknaam verkocht. Of via een chinese site bestellen. Heb de 3 x 8 versie voor een opknapper in gebruik en het werkt, maar niet zo 'soepel' als Deore.
Schakelhendels zitten allebei aan een kant, dus als ik moet altijd even wennen. Mijn wijsvinger zoekt dan de hendel die niet bij de remhendel zit ;-)
Ik heb ergens oude 3*7 shifters liggen. (zeker geen deore. Zat op een oude sparta fiets)
Kan geen plaatje vinden.
Als je ze wil hebben dan ga ik voor je zoeken.

Volgens mij waren ze inclusief remhendel
M276 schreef:
za 11 sep, 2021 09:11
Ik heb ergens oude 3*7 shifters liggen. (zeker geen deore. Zat op een oude sparta fiets)
Kan geen plaatje vinden.
Als je ze wil hebben dan ga ik voor je zoeken.

Volgens mij waren ze inclusief remhendel
Voordat ik weet of ik ze wil hebben zal ik ze eerst moeten zien ;) Als je mij een paar foto's kan geven en het typenummer dan kan ik zeggen of ik ze wil hebben.
Zoals ik al aangaf. Ik moet ze echt zoeken.
Maar het zijn deze

https://www.topbuy365.top/ProductDetail ... 3&pr=64.99
Heb ondertussen andere gevonden dus deze mag op slot.