Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: gids ‘Fietsen over de Via Rhona’ editie 2018 - Forum Wereldfietser

Gezocht: gids ‘Fietsen over de Via Rhona’ editie 2018

Hi,

Ik ben op zoek naar bovenstaande gids. Heeft iemand er een en mag ik die overnemen?

Gr
Christel
De gids van Luc Oteman is geheel uitverkocht. Er komt dit jaar ook geen nieuwe editie, omdat er een aantal belangrijke verbeteringen aankomen die in de nieuwe editie verwerkt moeten worden.
Wel is er een gids in de serie Bikeline van de Oostenrijkse uitgever Esterbauer;
zie: https://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/ ... X8QAvD_BwE
Hi Bert, dat had ik al begrepen. Vandaar dat ik dacht dat iemand wellicht de laatste versie voor mij heeft.
Hoi Hoeksie,

Ik heb dat boekje uit 2018, want we reden die tocht in 2019. Heb jou een PB gestuurd.

Wim
Dankjewel Wim, heb inmiddels op je PB gereageerd.
Oh en ik ben reuzebenieuwd hoe je de route hebt ervaren. Misschien heb je nog leuek tips?
Het was een erg leuke tocht. Een verslag ervan staat op m'n blog. Wat mij bijbleef is dat de eerste etappe wel wat zwaar was, maar dat kwam ook omdat we laat vertrokken en nog totaal ongetraind waren. De rest is vrij gemakkelijk. Leuk zijn Lyon en Avignon natuurlijk. Spectaculair is ook de fietshangbrug bij Rochemaure. Als het wat stevig waait schommelt die brug erg.