Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht Specialized AWOL - Forum Wereldfietser

Gezocht Specialized AWOL

Ik ben op zoek naar een Specialized AWOL.

Ik zoek hem voor mijn vrouw (lengte 175)

Het frame moet in goede staat zijn (kleine beschadigingen aan de lak uitgezonderd).

De opbouw maakt me niet zoveel uit. Mijn vrouw wil graag geen racestuur dus daar zullen we misschien wat aan moeten sleutelen.

Vriendelijke groet
Roy van Lieshout
RoyvanLieshout schreef:
ma 18 jan, 2021 11:32
Ik ben op zoek naar een Specialized AWOL.

Ik zoek hem voor mijn vrouw (lengte 175)

Het frame moet in goede staat zijn (kleine beschadigingen aan de lak uitgezonderd).

De opbouw maakt me niet zoveel uit. Mijn vrouw wil graag geen racestuur dus daar zullen we misschien wat aan moeten sleutelen.

Vriendelijke groet
Roy van Lieshout
Als je vrouw geen racestuur wil hebben, waarom ben je dan zo specifiek op zoek naar een fiets met racestuur?
Beste ThomasG

Bedankt voor je reactie. De wens voor nu een recht stuur komt voort uit een zoontje dat nog met ons mee fietst en wat begeleiding nodig heeft. Zodra die ons prima kan volgen wil zij weer een racestuur. Daar komt bij dat ik zelf een AWOL heb en daar meer dan tevreden over ben. Op mijn AWOL fiets zij ook heerlijk dus vandaar dat we onze zoektocht nu tot de AWOL beperken.

Er staat er nu eentje op Marktplaats maar daar moet veel aan gebeuren.

gr. Roy