Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2 trekkingfietsen gezocht - Forum Wereldfietser

2 trekkingfietsen gezocht

Wij zijn op zoek naar een goede tweedehands trekking fiets. Voor fietsvakanties (ook in bergachtig gebied) met niet al te veel bagage. Geen camping overnachtingen of kookgerei mee.

Onze lengte is respectievelijk 1.72 m en 1.77
m. (Inchmaat 52-54??)
Mijn Santos dames trekkersfiets staat bij de rubriek “Te koop”. Ben desnoods bereid de prijs te verlagen tot maximaal €1.500,-.
Misschien iets voor u?
Mijn Santos dames trekkersfiets staat bij de rubriek “Te koop”. Ben desnoods bereid de prijs te verlagen tot maximaal €1.500,-.
Misschien iets voor u?
Wij waren ook op zoek naar tweedehands. We kozen uiteindelijk voor nieuw en wel het bijna basic model van Trek (3x8, v-brakes, lichtgewicht) en hebben daarmee 3000 km door Z.O. Aziė over zeer slechte en minder slechte wegen gefietst zonder problemen. Het voelde goed dat alles nieuw en passend was, en het liep perfect. Misschien een optie tenzij je de exclusiviteit van Santos enz. zoekt.
Hebt u mijn Idworx Off Rohler trekkingfiets in de rubriek "te koop" al gezien?
Wellicht is dit een fiets die u zoekt?
Goedemorgen,
Ik heb een handgemaakte stalen van Herwerden Roadmaster (zie ook Jan van Dalen en Duell) te koop die ik ivm heupproblemen niet gebruik. Is nog in prima staat.
De maat is 56cm en de prijs is 850 euro.
Het lukt niet om een foto te uploaden maar als je je e-mailadres stuurt kan ik een paar recente foto’s sturen.

Groet,
Ed
EdwardP schreef:
za 28 nov, 2020 11:10

Het lukt niet om een foto te uploaden maar als je je e-mailadres stuurt kan ik een paar recente foto’s sturen.
Onderaan het scherm als je een forumposting wil plaatsen even gaan naar het tabblad "Bijlage uploaden"

Zie ook hier:

viewtopic.php?f=6&t=30412#p294197