Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht starre Thorn Mt.-Tura voorvork - Forum Wereldfietser

Gezocht starre Thorn Mt.-Tura voorvork

Mocht er iemand nog een 26 inch starre vork gecorrigeerd voor 100 mm veerweg hebben die niet gebruikt wordt, zoals de Thorn Mt.-Tura voorvork dan hoor ik het graag via een persoonlijk bericht of email.
Iets meer informatie kan ons verder helpen.
Welke bandenmaat (in de breedte) ?
Tot wat voor inbouwhoogte (afstand tussen pad en zitting voor balhoofdlager) leidt 26 inch + 100mm ?
Welke vorkbuis?
Sprong
Cantilever?
Bevestigingspunten?
Bedankt voor het meedenken. Voor zover ik begreep bestaat er slechts één uitvoering van de Mt Tura vork.

Eerst ben ik specifiek daarnaar op zoek, als ik die niet kan vinden ga ik kijken naar alternatieven en rekening houden met de door jou genoemde aspecten.
mavave schreef:
di 25 feb, 2020 20:32
een 26 inch starre vork gecorrigeerd voor 100 mm veerweg
Misschien de 26 inch Thorn Nomad Mk2 Steel Fork?

Het zou goed zijn de inbouwhoogte (van de as tot de onderkant van balhoofdbuis) te weten, misschien dat een 28 inch starre vork goed is.

Voor andere mogelijkheden zie bijv. https://www.zweiradnetz.de/gabeln/starrgabeln
Bedank Daulagari,

Ik denk dat nieuw bij SJS inderdaad de beste optie is, maar tweedehands zou ideaal zijn :)
Als dat laatste niet lukt, zien de vorken van Thorn er een heel stuk fijner/veiliger uit dan die van de 2e website, met een groot prijsverschil.