Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Achterwiel 622 x 19 /36 spaaks/ 135mm asbreedte/ zilver gezocht. - Forum Wereldfietser

Achterwiel 622 x 19 /36 spaaks/ 135mm asbreedte/ zilver gezocht.

Alles staat in de topictitel. Het is voor een 7 speed cassette en dus geen freewheel.
Ik neem aan dat je 36 spaaks bedoeld.
Je hebt toch veel meer keuze wanneer je ook 8v/9v en 10v wielen in je zoekopdracht betrekt? Kwestie van een spacer van 4,5mm te gebruiken. 26 spaken gaat hem niet worden.
Ik kan er naast zitten, maar ik dacht dat 6/7 speed 130mm als standaard breedte hadden.

Note: nog even mijn fietskrabbels erbij gepakt, en die beweren 126mm voor 6/7 versnellingen.
7 speed was er ook in 130mm.
En in 135 mm cassettenaven. Voor zwaar belaste vakantiewielen is dat eigenlijk het beste omdat het wiel minder paraplui gespaakt hoeft te worden. Helaas zijn zulke 7sp cassettenaven niet of nauwelijks meer te krijgen in een nette kwaliteit.
Ik heb de fout van de spaken verbeterd en ik hou me aanbevolen voor alle soorten wielen, een spacer is het probleem niet, inderdaad. Het is nieuw te koop maar een goed tweede handsje is goed genoeg.