Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GEZOCHT: Primus Eta Power Pot Pan - Forum Wereldfietser

GEZOCHT: Primus Eta Power Pot Pan

Ik gebruik dit pannetje al jaren. Het is nu echt aan het verslijten en het handvat van de deksel is stuk.

Ik ben op zoek naar hetzelfde pannetje.
De inhoud is 2.1 liter.
Het is helaas niet meer verkrijgbaar.

Wie heeft er nog 1 liggen (zo goed als nieuw) welke ik kan overkopen?

Bijlagen

ik heb nog een setje met brander. Etapack licht.
Kan deze pottenset de jouwe niet vervangen? Die potten hebben ook de speciale onderkant waardoor ze uitermate energiezuinig zijn. De grote maat heeft een inhoud van 2,3l (ik heb zelf de kleinere set van 1,3l).
@Ruud: ik heb een goede Primus brander, dus in een pan + brander heb ik geen interesse.

@Nicole: ja, ik had deze pannen al gezien. Het zijn er wel 2, terwijl ik er maar 1 nodig heb. Ik gebruik nu een kookpan en een bakpan. Die deksel met vergiet ziet er ook goed uit. Jij hebt dus goede ervaringen met deze pan(nen)?

Karin
karinh schreef:
wo 21 aug, 2019 11:38
@Nicole: ja, ik had deze pannen al gezien. Het zijn er wel 2, terwijl ik er maar 1 nodig heb. Ik gebruik nu een kookpan en een bakpan. Die deksel met vergiet ziet er ook goed uit. Jij hebt dus goede ervaringen met deze pan(nen)?
Karin, ik ben helemaal tevreden over deze kookset: het geheel staat stabiel, een geïntegreerde windscherm doet zijn werk, het verwarmt zeer efficiënt (verbazingwekkend weinig verbruik en snel klaar). Meestal gebruik ik enkel de grote pot, die heeft onderaan zo'n speciale vorm en is voorzien van een goed werkende anti-aanbaklaag. De gaatjes in het plastiek deksel zijn praktisch om af te gieten, maar wel kwetsbaar: na een vakantie van 5 weken vorig jaar was het dekseltje gebarsten ter hoogte van het handvat. Ik heb inmiddels een nieuw deksel dat het dit jaar goed heeft gedaan.
PS voor wie meeleest: dit is het setje waarover ik het heb.
Hoi Nicole,

Jij hebt dus de hele set, inclusief het geintegreerde windscherm.
Wij hebben de omnifuel brander, dus gebruiken een los windscherm.
Wij gebruiken nu dus de losse kookpan van Primus (met dat systeem onderaan dat het sneller warm wordt) en een los klein bakpannetje (zonder die ribbels voor het snelle verwarmen). Van het bakpannetje is de anti-aanbaklaag ook versleten.
Jij bakt dus ook in het kookpannetje? Dus neem je geen los bakpannetje meer mee?

Karin
karinh schreef:
do 22 aug, 2019 09:55
.
Jij bakt dus ook in het kookpannetje? Dus neem je geen los bakpannetje meer mee?
Klopt, ik heb de hele set en geen bakpannetje. Dit jaar had ik enkel die grotere pot meegenomen waarin ik kan bakken (altijd met een laagje olie) en koken. De tweede bijgeleverde pot is eenvoudiger en geschikt om te koken en op te warmen maar niet om te bakken.
Ik heb inmiddels hetzelfde pannetje als Nicole gekocht.

Dit onderwerp met mijn zoektocht naar de Prima Eta Power Pan kan gesloten worden.

Karin