Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: dames tour/trekking fiets - Forum Wereldfietser

Gezocht: dames tour/trekking fiets

we zijn voorzichtig op zoek naar een tweedehands tourfiets voor mijn vrouw. We zoeken een framemaat die kan voor iemand 1.65 cm en er zijn enkele voorkeuren zoals een naafdynamo en magura remmen maar liefst geen vlinderstuur. De fiets zal grotendeels een woonwerk fiets zijn maar moet jaarlijks toch ook is bijvoorbeeld een driedaagse afkunnen met bepakking. Omdat de eisen niet zo hoog zijn is het budget dat ook niet en hoopte we ook niet meer dan 500 euro te moeten uitgeven.

Ik ben ondermeer hier op zoek omdat ik er van uit gaat dat iedereen met veel zorg en liefde met zijn fiets is omgesprongen. Als er dan toch geen grootste trektocht plannen zijn is de reden van de zoektocht naar een tour of trekkingfiets meer door de ervaring met mijn Santos omdat je daarbij er over het algemeen van op aan kunt dat hij makkelijk te onderhouden is, weinig franjes heeft en bij goed onderhoud een leven lang mee kan. :-)

Stond je dus op punt om die van jou te verkopen maar was de drempel om op zoek te gaan naar een koper te groot dan is dit je kans. Alle tips over waar ik op zoek gaan zijn uiteraard ook welkom. :D
We hebben wegens aanschaf Avaghon 26 inch mixed frame nog een overcomplete Santos Trekking, mixed frame. De maat voldoet want mijn lief is ook 1.65.
Shimano XT afgemonteerd, Magura HS 11 en een Shimano naafdynamo. Kleur is matzwart.
Laat maar weten als het je wat lijkt, prijs komen we waarschijnlijk wel uit.
:shock: You got my attention, ik stuurde je een privé berichtje met mijn mailadres. Als nog iemand wat in de schuur heeft staan zijn alle voorstellen nog steeds welkom.
spw70 schreef::shock: You got my attention, ik stuurde je een privé berichtje met mijn mailadres. Als nog iemand wat in de schuur heeft staan zijn alle voorstellen nog steeds welkom.
PB ontvangen?