Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht Garmin Zuid-Oost Azië - Forum Wereldfietser

Gezocht Garmin Zuid-Oost Azië

Gezocht Garmin Zuid-Oost Azië op sd kaart voor in de Garmin.

Alvast bedankt!
Heb je hier al gekeken http://garmin.openstreetmap.nl/?
Hier kan je een openstreetmap downloaden voor je Garmin.
Heb afgelopen zomer, en 2 jaar geleden ook al, de Thailand kaarten van OSM gebruikt. Deze waren best goed. Meer weggetjes dan op de papieren kaarten.
Ik fiets inmiddels ruim twee-en-een-halve maand door China en Laos met enkele papieren kaarten, een iPhone met Apple Maps, Google Maps (niet in China), Baidu maps (China) en de OSM kaart in een Garmin.
En de OSM is het compleetst.
Eén keer heb ik in China 20 km over een weg gereden die niet in de OSM stond, maar die stond ook in geen van de andere bronnen, hij was nog maar kort geleden geopend.

In Laos valt vooral de kwaliteit van Google Maps tegen.
Bedankt voor de tips allemaal. Ik heb de osm gedownload en ben erg benieuwd.

We gaan eerst van Phuket naar Bangkok en daarna door naar Chiang Mai. Iemand nog tips? Of weet iemand of er een bestaande fietsroute is, gps of boekjes die de route goed beschrijft?
We zijn wat zenuwachtig aan het worden (zonder de welbekende onbegrensd fietsen boekjes)
leigh schreef:Bedankt voor de tips allemaal. Ik heb de osm gedownload en ben erg benieuwd.

We gaan eerst van Phuket naar Bangkok en daarna door naar Chiang Mai. Iemand nog tips? Of weet iemand of er een bestaande fietsroute is, gps of boekjes die de route goed beschrijft?
We zijn wat zenuwachtig aan het worden (zonder de welbekende onbegrensd fietsen boekjes)
Gewoon op de kaart kijken waar de kleine weggetjes zijn, een stuk leuker ook dan een voorgekauwde route fietsen.