Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kaarten tussen nederland en singapore + routeboekjes - Forum Wereldfietser

kaarten tussen nederland en singapore + routeboekjes

Ik sta aan de vooravond van een fietstocht naar Singapore. Ik wil dat zonder navigatie doen en ben daarom op zoek naar kaarten. Kaarten van Belgie, Oost-Frankrijk, Noord-Italie, door de balkan naar Turkije en verder door naar Singapore. Alles op de route...

Van wie kan ik het eea overnemen?

Tevens zoek ik de routeboekjes Groene Weg naar de Middellandse Zee en de Route Provence of de Zuid-Franse Gorges

Laat me weten wat je er voor wilt hebben!
Heel erg bedankt alvast, alle beetjes helpen :)
wauw wat een monstertocht. Heel veel pelzier met de voorbereidingen.
Ik lees nu juist het boek van Eric en Marijke over hun tocht van Nederland naar Azie. De wind door je haar, de zon op je huid. stamt ergens uit jaren 90.
Leuk om te lezen, mocht je het nog niet kennen.
gr Anja
Ha, dankjewel!
Ik ben inderdaad al een paar keer bij Eric op bezoek geweest en hun boeken doorgebladerd ;)
Moet alleen nog wat kaarten scoren :D (en een kar om al die kaarten te vervoeren!).
Heb er zin in!
Als je al je kaarten hebt dan zou ik steeds een gedeelte meenemen (bijvoorbeeld voor 2maanden) en de andere op laten sturen (en wat je niet meer nodig hebt zelf naar huis verzenden. Dan heb je die kar ook niet nodig :wink: :wink:
Wat voor mij goed werkt: de kaarten inscannen voor zover je ze nodig hebt en op een USB-stick meenemen, onderweg uitprinten lukt altijd wel.
Ha, dat zijn goede tips, dank!
Ik zou de eerste kaarten die je nodig heb vooraf aanschaffen inclusief wat grote overzicht kaarten. De rest zou ik zoveel mogelijk terplekke aanschaffen