Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd Santos Travelmaster 2.6 - 21 inch, derailleur >2010 - Forum Wereldfietser

Gevraagd Santos Travelmaster 2.6 - 21 inch, derailleur >2010

Te koop gevraagd: Santos Travelmaster 2.6 21 inch. >2010
Afmontage voorkeur special LX/XT/Magura. Derailleur-versie.

Iemand die overweegt om zijn fiets te verkopen?
Prijs rond 900,- afhankelijk van aanschafprijs en staat van onderhoud uiteraard.

Eventuele Suggesties: alleen 26 inch fietsen voor persoon 1.80.

Dank.
Dank voor de suggestie. Deze fiets heb ik al bekeken. Ik was niet zo weg van de afmontage en de fiets kent nogal wat beschadigingen. Prima opgeknapt door de verkoper, maar toch niet echt iets voor mij....
Ik hak zaterdag de knoop door over een nieuwe fiets en dan komt mijn Travelmaster 2.6, XT afgemonteerd, waarschijnlijk te koop.

Ik houd je op de hoogte.
Graag!
Ik ben 1.79 maar een 21" Santos Travelmaster was mij echt te groot. Zou een 19" niet beter passen?
Ik heb verhoudingsgewijs een erg lang bovenlijf. De fietsenmaker in Utrecht zette me op een 21. Vandaag heb ik een 19 gereden en die voelde wat klein.

Zijn er meer mensen met mijn lengte die een 21 rijden?
Ik ben ook ongeveer 1.80m. en fiets op een 19 inch Travelmaster. Mijn benen zijn wel redelijk lang en mijn zadel staat vrij hoog. Voor mij is de 19 inch meer geschikt omdat ik waarschijnlijk anders te ver naar voren moet leunen. Kan me best voorstellen dat je met een lang bovenlichaam prettiger zit op een 21 inch. Gewoon beide goed uitproberen en dan de maat kopen die je het meest prettig vindt.
Het is een 19 inch.
Maar wilde je hem toch laten zien.
Niet van mij overigens.

http://link.marktplaats.nl/m847101668
M276 schreef:Het is een 19 inch.
Maar wilde je hem toch laten zien.
Niet van mij overigens.

http://link.marktplaats.nl/m847101668
Dank. Mooi fietsje! Ik ben niet zo fan van racesturen en dit ombouwen kost meer moeite dan wachten op een 21 met een trekkingstuur ;)
Ik heb een fiets gevonden!!
Dank voor alle reacties
Ben benieuwd welke het is geworden - plaatje, specs?