Additionally, paste this code immediately after the opening tag: brooks sleuteltje, 'overnatning i det fri', kleine dingetjes - Forum Wereldfietser

brooks sleuteltje, 'overnatning i det fri', kleine dingetjes

Voor mijn vakantie richting Scandinavië ben ik nog op zoek naar het volgende. Voordat ik het nieuw bestel probeer ik het eerst even hier.

- Brooks spansleuteltje, of een onderhoudsset;
- 'overnatning i det fri', liever niet te oud;
- spakenspanner (3.3mm), zo'n kleine lichte, niet de metalen ring.
- Een windschermpje voor tijdens het koken. Ik kan er natuurlijk ook één maken van een aluminium wegwerpdienblad en een paar haringen.
Een windschermpje kan je ook maken van gewoon aluminiumfolie door het een paar keer dubbel te vouwen. Makkelijk en heel erg licht en goedkoop:-)

Groet,
Maurits
Aanrader: Parktool mtb 3.2
Zit een spaakspanner dingetje op, en nog 35 sleuteltjes die je kunt gebruiker om je fiets weer aan te praat te krijgen bij pech onderweg. (helaas dan weer geen brooks sleuteltje)
Als je de spanbout vervangt door deze http://www.brooksengland.com/catalogue- ... -+BMP+185/ dan kun je hem met een inbussleutel spannen en bovendien maak je het leer niet kapot.
Hoi Erik,

Ik heb Overnatning I Det Fri voor je. Het is de laatste versie en in mei van dit jaar gebruikt. Als Dongen in de buurt is kan je hem komen halen. Opsturen kan ook. Wil hem wel graag terug. Stuur maar PB.
Hallo Erik,

Zoek je nog een brooks sleuteltje ?
Je mag het gratis hebben.