Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Interessepeiling Hemelvaartweekend 18-21 mei nabij Weert - Forum Wereldfietser

Interessepeiling Hemelvaartweekend 18-21 mei nabij Weert

Wie lijkt het leuk om op een mooie natuurcamping bij Weert (LI) een hemelvaartsweekend te verblijven en verschillende dagtochten te maken (door een aantal deelnemers zelf te plannen en organiseren a la nazomerweekend op Harskamperdennen)? Kosten €13,50 pppn aankomst 18 mei vertrek 21 mei.

Het terrein van Natuurcamping Klein Schoor is twee hectare groot, gelegen op een steenworp van Weert en Nederweert, 30 kilometer van Eindhoven en omgeven door bossen, weiden, natuurgebieden, waterwegen en plassen. We kunnen er kampvuur maken en er is een gezellige binnenruimte voor als het slecht weer is.

Er is plek bedongen voor ± 20 mensen / tentjes. Vanwege Hemelvaart (drukte) geen trektocht, maar een standplaatstocht. En liefst natuurlijk alle nachten achter elkaar.

Zie bijlagen voor een sfeerimpressie van de camping.

Bijlagen

Hi Coen, superleuk plan. Helaas ben ik met Hemelvaart niet in Nederland, maar als er zoiets met Pinksteren gepland wordt, doe ik graag mee. Marjan
Ik zie in het tijdschrift van de Wereldfietser een tocht in de eifel met hemelvaart.
Heb ik wat gemist ?
MTB fietser schreef:
do 06 apr, 2023 16:37
Ik zie in het tijdschrift van de Wereldfietser een tocht in de eifel met hemelvaart.
Heb ik wat gemist ?
Kijk hier:

viewtopic.php?f=9&t=38296#start
Marjan schreef:
do 06 apr, 2023 17:25
MTB fietser schreef:
do 06 apr, 2023 16:37
Ik zie in het tijdschrift van de Wereldfietser een tocht in de eifel met hemelvaart.
Heb ik wat gemist ?
Kijk hier:

viewtopic.php?f=9&t=38296#start
Nee, dat is vanuit de Wereldfietser met Pinksteren.
Het tijdschrift bedoelt een tocht dat door de Vakantiefietser (van de Belgen) wordt georganiseerd: https://vakantiefietser.be/agenda/fiets ... d-eifel-2/
In het tijdschrift staat dat ook aangegeven.
O o o helemaal abuis!
Excuus
klopt...had niet goed gekeken.
Allemaal ook zo verwarrend :D
Wegens uitblijven van genoeg interesse voor een standplaatstocht gaat dit initiatief niet verder uitgewerkt worden :)