Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wegdek in midden- Italië net zo slecht als Wallonië ? - Forum Wereldfietser

Wegdek in midden- Italië net zo slecht als Wallonië ?

Wegdek in midden- Italië net zo slecht als Wallonië ?
Ja, wegdek in midden- Italië net zo slecht als Wallonië.
Nou ik weet in ieder geval dat toen ik vanuit het noorden Lazio binnenfietste het wegdek nog slechter werd.
Ja. Fatbike aangeraden.

;)
In Umbrie niets van gemerkt, er zijn aardig wat wegen van nergens naar nergens aangelegd met Europees geld. (grote borden daarover). Wat je daaraan hebt, kan ik niet beoordelen.
sjefke schreef:
do 08 dec, 2022 20:17
In Umbrie niets van gemerkt, er zijn aardig wat wegen van nergens naar nergens aangelegd met Europees geld. (grote borden daarover). Wat je daaraan hebt, kan ik niet beoordelen.
Dat auto's hard kunnen rijden.
Vraagstelling in topic net zo slecht als Twitter?

Tip:
Met een paar extra woorden heb je een normale zin. En met wat meer achtergrondinfo erbij begrijpen we waarom je de vraag stelt, zodat je gericht antwoord krijgt.
Leon schreef:
do 08 dec, 2022 20:28
sjefke schreef:
do 08 dec, 2022 20:17
In Umbrie niets van gemerkt, er zijn aardig wat wegen van nergens naar nergens aangelegd met Europees geld. (grote borden daarover). Wat je daaraan hebt, kan ik niet beoordelen.
Dat auto's hard kunnen rijden.
Gelukkig waren die er ook niet.
yuri schreef:
do 08 dec, 2022 18:55
Wegdek in midden- Italië net zo slecht als Wallonië ?
Mwah…
Ja. Advies. Ga niet.
Juist wel. Als de oude pokdalige, bochtige, vaak minder (!) steile en met bomen en planten omzoomde weggetjes vervangen worden door de moderne varianten is het resultaat voor mij vaak teleurstellend.
Laat me raden... Santos van 6000€ en borderline xenofoob? :lol:
yuri schreef:
do 08 dec, 2022 18:55
Wegdek in midden- Italië net zo slecht als Wallonië ?
Zijn de wegen in Walloniē dan zo slecht dan? Er zitten wat rotwegen tussen maar het meeste is prima te doen. Dan zijn sommige streken in Duitsland een stuk erger.
Hele stukken in midden-Italië zijn zelfs nog onverhard. Dat noemen ze strade bianche.
Dat zou ik zeker niet doen. Slechte wegen, brrrrr ;)
Screenshot_20221210-204857_Gallery.jpg
Wij vonden het heel leuk fietsen (en lekker eten). We hadden wel brede banden (50+ mm), en een beetje steviger banden zijn ook niet verkeerd (mijn Compass Rat Trap Pass waren te kwetsbaar).