Additionally, paste this code immediately after the opening tag: M-Gineering Tubes & Coffee: 18 december - Forum Wereldfietser

M-Gineering Tubes & Coffee: 18 december

Gelezen op het Prikbord van Marten van M-Gineering:
20221103_090503.jpg
Altijd gezellig en leerzaam :-)
Ik deed onlangs een 2-daagse cursus bij Marten Gerritsen en ben daarover zeer, zeer content!
Begreep daar ook dat de Wereldfietser en M-Gineering geen werkrelatie meer hebben, omdat De Wereldfietser org. dat zo het beste vond.
Hoe moet ik deze annonce op het Forum van de Wereldfietser mbt een evenement van M-Gineering opvatten?
Bikerch
BikerCH schreef:
ma 07 nov, 2022 15:19

Hoe moet ik deze annonce op het Forum van de Wereldfietser mbt een evenement van M-Gineering opvatten?
Als iemand die de kennis en kunde van Marten kan waarderen en deze mogelijkheid tot een kijkje in de keuken aldaar graag deelt. Tevens fan van de applecrumble, vooral warm.
BikerCH schreef:
ma 07 nov, 2022 15:19

Begreep daar ook dat de Wereldfietser en M-Gineering geen werkrelatie meer hebben, omdat De Wereldfietser org. dat zo het beste vond.
En mede daardoor vind ik dat zijn sleutelcursussen en ook deze Tubes & Coffee op het forum van die zelfde vereniging nog wat extra aandacht mogen krijgen.
BikerCH schreef:
ma 07 nov, 2022 15:19
Ik deed onlangs een 2-daagse cursus bij Marten Gerritsen en ben daarover zeer, zeer content!
Begreep daar ook dat de Wereldfietser en M-Gineering geen werkrelatie meer hebben, omdat De Wereldfietser org. dat zo het beste vond.
Hoe moet ik deze annonce op het Forum van de Wereldfietser mbt een evenement van M-Gineering opvatten?
Bikerch
Misschien zou het onder "Commercieel" moeten vallen en niet onder "Activiteiten" maar plaatsen is zeker handig.

Marten is overigens ook een zeer gewaardeerd lid (met zijn echt enorme technische kennis) van het forum geweest, helaas is dat (ergens in 2013?) ook niet goed gegaan.
Ik waardeer de inbreng van de diverse winkels hier op het forum en gun ze extra omzet van bezoekers van dit forum van harte.
Geen van de 4 (?) die hier sind wat laten horen doen in mijn ogen aan hinderlijke reclame.
Sterker nog; als ik een fiets wil kopen er ik nu welke adressen ik wil bezoeken.
Vakkennis, klantgerichtheid, wat wil je nog meer.
Een ik ben ook bereid om dat een prijs voor te betalen.
Ondersteuning voor en na de aankoop heeft een waarde die niet meteen in geld uit te drukken valt maar mij wel heel erg tevreden maakt.
Daarom koop ik veel zaken lokaal.
Die paar tientjes op een koelkast bijvoorbeeld betalen zicht terug in het afleveren, op de plek zetten, terugbrengen van het oude apparaat en bij problemen klaar staan met een vervangend apparaat.

Terugkomend op het onderwerp.
Laat maar horen dat jullie er zijn hoor M-geneering en anderen.
Jurr schreef:
ma 07 nov, 2022 15:31

Als iemand die de kennis en kunde van Marten kan waarderen

En mede daardoor vind ik dat zijn sleutelcursussen en ook deze Tubes & Coffee op het forum van die zelfde vereniging nog wat extra aandacht mogen krijgen.
+1